Gå til innhold

Går det an å søke på regnr?

Anbefalte innlegg

Gjest LH 84***
Skrevet

Har registreringsnummeret på en bil her. Tilhører en meget nydelig dame. Er det mulig å søke noe sted for å finne ut hva denne damen heter?

Fortsetter under...

Gjest Kanskje, kanskje ikke
Skrevet

Eneste muligheten jeg kan tenke meg er hvis hun har lån på bilen (heftelse), som er registrert i Brønnøysund, da skulle vel det komme opp hvis du søker på heftelse på bilen der...?

Skrevet

Du kan gjøre slik vi gjør på jobben når folk står ulovlig parkert, eller har lysa på...

Du ringer 815 44 010 (biltilsynet) sier du ringer fra et firma og må spore opp eier til bilen (reg:nr)

Gå for den med lyset du, så finner du det ut :)

Lykke til hehe

Skrevet

Eneste muligheten jeg kan tenke meg er hvis hun har lån på bilen (heftelse), som er registrert i Brønnøysund, da skulle vel det komme opp hvis du søker på heftelse på bilen der...?

Ring nærmeste trafikkstasjon og si du ønsker navn adresse og alt du måtte ønske, ingen av desse opplysningene er skjult i norge men på amerikanske filmer derimot der kan det være noe vanskeligere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...