Gå til innhold

Vaskepulver

Anbefalte innlegg

Gjest FrøkenNN
Skrevet

Får så mange gode svar her inne.

Håper på ett til(og sikkert flere etter hvert).

Har sett mange gode råd ang.sopp.Bl.a at man bør kutte ut skyllemiddel.Men hva med de forskjellige vaskepulverene?Er jo mye rare stoffer i de også.

Har bl.a kjøpt på Europris akkurat nå,og lurer på om det er særlig "sunt".

Kanskje lurt og bytte til en type uten parfyme?

Ha en fin påskeaften alle har inne!

Videoannonse
Annonse
bugge -jenta
Skrevet

Jeg vet bare at når jeg besøker min mor som kjøper billig vaskepulver kan jeg se det på klærne med en gang, at de blir mer slitte og harde og "merkelige".

Bruker bare omo colour, omo ultra jeg. Av og til Blenda.

Men ikke noe annet.

Gjest FrøkenNN
Skrevet

Jeg vet bare at når jeg besøker min mor som kjøper billig vaskepulver kan jeg se det på klærne med en gang, at de blir mer slitte og harde og "merkelige".

Men ikke noe annet.

Det er sikkert lurt av deg.

Skrevet

Vi bruker Blenda Sensitive vaskemidler og ikke noe skyllemidler.

Er du plaget med sopp bør du bruke bomullstruser, ikke noe truseinnlegg. Ikke vaske deg med såpe i underlivet - heller ikke intimsåpe - bare vann.

Kutt ut sukker.

Skrevet

Men ikke noe annet.

Euuhmm, jeg kjøper til 10 kroner på REMA selv. *host* Innbiller meg at det er ett fett, (selektivt) gjerrig som jeg er. :)

Skrevet

Er du plaget med sopp bør du bruke bomullstruser, ikke noe truseinnlegg. Ikke vaske deg med såpe i underlivet - heller ikke intimsåpe - bare vann.

Kutt ut sukker.

prøv alovera sin såpe fra forever living--- alovera dreper sopp --renser og behandler .tøyet blir mykt og behagelig uten å klø

Gjest FrøkenNN
Skrevet

Kutt ut sukker.

Er flink ,og følger alt det du skriver,nesten,spiser nok litt sukker.Men følte meg litt usikker på dette med vaskepulveret da jeg har LITT plager en gang i blandt.

Så da blir det en annen type vaskepulver også, når butikkene åpner etter påske.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...