Gjest FrøkenNN Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Får så mange gode svar her inne. Håper på ett til(og sikkert flere etter hvert). Har sett mange gode råd ang.sopp.Bl.a at man bør kutte ut skyllemiddel.Men hva med de forskjellige vaskepulverene?Er jo mye rare stoffer i de også. Har bl.a kjøpt på Europris akkurat nå,og lurer på om det er særlig "sunt". Kanskje lurt og bytte til en type uten parfyme? Ha en fin påskeaften alle har inne! 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Jeg vet bare at når jeg besøker min mor som kjøper billig vaskepulver kan jeg se det på klærne med en gang, at de blir mer slitte og harde og "merkelige". Bruker bare omo colour, omo ultra jeg. Av og til Blenda. Men ikke noe annet. 0 Siter
Gjest FrøkenNN Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Jeg vet bare at når jeg besøker min mor som kjøper billig vaskepulver kan jeg se det på klærne med en gang, at de blir mer slitte og harde og "merkelige". Bruker bare omo colour, omo ultra jeg. Av og til Blenda. Men ikke noe annet. Det er sikkert lurt av deg. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Vi bruker Blenda Sensitive vaskemidler og ikke noe skyllemidler. Er du plaget med sopp bør du bruke bomullstruser, ikke noe truseinnlegg. Ikke vaske deg med såpe i underlivet - heller ikke intimsåpe - bare vann. Kutt ut sukker. 0 Siter
jaime Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Jeg vet bare at når jeg besøker min mor som kjøper billig vaskepulver kan jeg se det på klærne med en gang, at de blir mer slitte og harde og "merkelige". Bruker bare omo colour, omo ultra jeg. Av og til Blenda. Men ikke noe annet. Euuhmm, jeg kjøper til 10 kroner på REMA selv. *host* Innbiller meg at det er ett fett, (selektivt) gjerrig som jeg er. 0 Siter
jrpeland Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Vi bruker Blenda Sensitive vaskemidler og ikke noe skyllemidler. Er du plaget med sopp bør du bruke bomullstruser, ikke noe truseinnlegg. Ikke vaske deg med såpe i underlivet - heller ikke intimsåpe - bare vann. Kutt ut sukker. prøv alovera sin såpe fra forever living--- alovera dreper sopp --renser og behandler .tøyet blir mykt og behagelig uten å klø 0 Siter
Gjest FrøkenNN Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Vi bruker Blenda Sensitive vaskemidler og ikke noe skyllemidler. Er du plaget med sopp bør du bruke bomullstruser, ikke noe truseinnlegg. Ikke vaske deg med såpe i underlivet - heller ikke intimsåpe - bare vann. Kutt ut sukker. Er flink ,og følger alt det du skriver,nesten,spiser nok litt sukker.Men følte meg litt usikker på dette med vaskepulveret da jeg har LITT plager en gang i blandt. Så da blir det en annen type vaskepulver også, når butikkene åpner etter påske. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.