Gå til innhold

Språkreise med barn?

Anbefalte innlegg

Gjest reiiemi
Skrevet

Kunne tenke meg til å reise til England i sommerferien for å friske opp skole-engelsken min.Skal nemlig begynne i ny jobb til høsten der det kreves endel engelskpråklige kunnskaper..

Noen som kan hjelpe meg med hvor jeg skal henvende meg for å finne ut om det eksisterer et tilbud om engels-kurs (eventuelt privat undervisning) sommerferien?

Jeg har to barn på 6 og 4 år som jeg vil ha med.Regner med det går greit å få innpass i en barnehage noen uker der..?

Håper noen vil/kan hjelpe meg her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innpass i en barnehage kan du nok glemme, det er veldig vanskelig å få barnehageplass de fleste steder i England. Du kan søke etter sommerskoler som har opplegg til barn, eller du kan søke etter en dagmamma "childminder" i området du skal studere i.

Vær obs på at hygienestandarden i engelske hjem ofte er mye lavere enn det nordmenn flest er vant med. Det finnes dessverre også en god del useriøse dagmammaer rundt omkring, så du bør spørre etter referanser.

Sjekk om det er en Further Education college i området, hvor de utdanner ungdom til "registered Childminder" - da får du kanskje napp hos en som vil ha sommerjobb.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...