Gjest vioola Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 nå har jeg lest mye på grunn av eksamen , i tillegg har jeg vært mye på nettet. Nå er øynene mine slitne og etterhvert så kan jeg se slørete og øynene kjennes iriterte. Har egentlig aldri hatt trøbbel med øynene før. er det øyelege eller optiker eller hva skal jeg gjøre. Som sagt kan jeg på morgenen se helt fint og klart. og ha greie øyne. så vet ikke om briller er svaret? har ikke tid til å hvilke øynene siden jeg har eksamen snart så mååå lese. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Kanskje du har tørre øyne? Saltvannsdråper er fine å bruke da! 0 Siter
yeehaw Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 De kan hende at du trenger briller. Det var slikt det begynte med meg. Om morgenen så så jeg helt klart, men utover dagen etter mye lesing så kunne jeg ikke se ting som var lang borte, akkurat som om øynene var "utslitt" etter å lese så mye. Det viste seg at jeg var blitt litt nærsynt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.