Gå til innhold

"Jeg får aldri nok av deg"

Anbefalte innlegg

Gjest leimei

Kjæresten min og jeg har det helt topp.Men han går hele tide å sier "jeg får aldri nok av deg,du er så deilig osv"

Men nå er jeg dritt lei av å føle meg utilstrekkelig!

Jeg mener det og har sagt det til han,men han sier dette minst fem ganger daglig.

Skulle ønske han kunne si "elsker det,jeg FÅR nok av deg" eller at jeg utfyller hans liv og tilfredstille han...

Han synes det er svært morsomt at jeg tar slik på vei for dette,men jeg er dr*t lei av å høre at jeg ikke strekker til " får aldri nok av deg"-greierne!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/226788-jeg-f%C3%A5r-aldri-nok-av-deg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

At du ikke strekker til??.....det er vel akkurat det du gjør og mer til.

Hvorfor gjøre et problem ut av dette?

Det han sier bør være et kompliment, han mener at du er så sexy og flott at han holder på å gå i spinn av deg.

Du vrir og analyserer det han sier og lager et problem ut av det.

Som sagt, dette burde du ta som et kompliment.

Annonse

Icora Panter

jeg hadde tatt "får aldri nok av deg" som et kompliment og ikke at du ikke strekker til. Hadde det vært det, så hadde han nok sagt det på en helt annen måte.

For meg betyr de ordene at jeg er helt fantastisk og at han ikke for nok av meg fordi han liker meg så godt. Det er ikke dermed sagt at han ønsker mer sex eller lignende. Da hadde han nok sagt rett ut at han ikke får nok sex osv eller andre ting. .

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...