Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å lære noen nye gåter. Kom med noen gåter da! Gjerne uten svar i første omgang, slik at vi andre kan gjette :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det som er vått uansett hvor tørt det er?

Skrevet

Her er en til:

En mann var invitert i bryllup. Klarer du å finne hans yrke ved å sette komma på rett plass? Her er hans svar:

"Hvis jeg kan så kommer jeg ikke hvis jeg ikke kan så kommer jeg"

Gjest FrøkenNN
Skrevet

Her er en til:

En mann var invitert i bryllup. Klarer du å finne hans yrke ved å sette komma på rett plass? Her er hans svar:

Og svaret???

Er spent

Skrevet

Her er en til:

"Hvis jeg kan så, kommer jeg ikke. Hvis jeg ikke kan så, kommer jeg"

Skal den være sånn? Måtte legge til et komma ekstra og et punktum da, men.... Mannen er bonde og kan kun være med i kirka hvis han ikke må være ute og så frø etc. den dagen?

Hm, jeg vet ikke helt om jeg tror på den der selv ;-)

Skrevet

"Hvis jeg kan så, kommer jeg ikke. Hvis jeg ikke kan så, kommer jeg"

Skal den være sånn? Måtte legge til et komma ekstra og et punktum da, men.... Mannen er bonde og kan kun være med i kirka hvis han ikke må være ute og så frø etc. den dagen?

Hm, jeg vet ikke helt om jeg tror på den der selv ;-)

Du har rett i begge deler. Det skal selvsagt være to komma og et punktum. Jeg glemte det i farten, men du klarte det lell :)

Skrevet

Du har rett i begge deler. Det skal selvsagt være to komma og et punktum. Jeg glemte det i farten, men du klarte det lell :)

Wow!!!

*imponert over meg selv*

:-))

Skrevet

Wow!!!

*imponert over meg selv*

:-))

Jeg ble også imponert :) Jeg greide den aldri selv, måtte trygle for å få svaret, he he.

En jeg kjenner forsto den selv ikke etter at komma og punktum var plassert. Han måtte teskje-mates.

Skrevet

Jeg ble også imponert :) Jeg greide den aldri selv, måtte trygle for å få svaret, he he.

En jeg kjenner forsto den selv ikke etter at komma og punktum var plassert. Han måtte teskje-mates.

*kremt* Med fare for å bli sett på som skrytete, så klarte jeg også den der (da jeg fikk den på SMS for en tid tilbake). Men den satt langt inne ...

Skrevet

*kremt* Med fare for å bli sett på som skrytete, så klarte jeg også den der (da jeg fikk den på SMS for en tid tilbake). Men den satt langt inne ...

Jeg fikk den også på sms en gang, men sleit uten å komme fram til noe vettig. Så blir jeg sååå irritert når jeg ikke kommer på det ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...