Gå til innhold

Payex betalingsgaranti

Anbefalte innlegg

Gjest Fytte katta
Skrevet

Noen som har brukt Payex som betalingsgaranti? Ser på finn.no at de anbefaler at man bruker det ved kjøp/salg. Men tjenesten kan jo ikke brukes over 1000 kroner, hva er da vitsen? Det er jo særlig med dyrere varer det er greit å ha en tredjepart. OG det er vel likevel en mulighet for å lure systemet, kjøper kan jo melde fra om at varen ikke er mottatt for så å få pengene utbetalt igjen. Skjønner ikke helt vitsen med tjenesten jeg da, om noen VIL lure deg er det jo like enkelt med Payex?

Noen som har erfaringer her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke brukt det selv, men har en kamerat som bruker dette mye på e-bay.

Han er svært godt fornøyd. Det er nok ikke så enkelt at du kan si at varen ikke er mottatt, avsender har nok også noe å si, pluss posten osv.

Men kameraten min har da kjøpt for mye mer enn 1.000 kr. hver gang, så dette skjønte jeg ikke helt.

Skrevet

Har brukt det noen ganger,for små kjøp helst da,er å annbefale

Gjest Calóni
Skrevet

Har ikke brukt det selv, men har en kamerat som bruker dette mye på e-bay.

Han er svært godt fornøyd. Det er nok ikke så enkelt at du kan si at varen ikke er mottatt, avsender har nok også noe å si, pluss posten osv.

Men kameraten min har da kjøpt for mye mer enn 1.000 kr. hver gang, så dette skjønte jeg ikke helt.

Det er vel paypal det er snakk om? Det bruker de på E-bay, iallfall. Sikkert samme greia, men bare med forskjellig grense på beløp.

Skrevet

Det er vel paypal det er snakk om? Det bruker de på E-bay, iallfall. Sikkert samme greia, men bare med forskjellig grense på beløp.

Du har helt rett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...