Gå til innhold

FU: Hvilken motorsykkel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bare sett den på bilde jeg:-)

Hehe, ok, men det er jo et historisk sus over dette. Jeg husker dem godt i bruk, selv om jeg aldri har hatt en. Svært populære på 60-tallet.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nick

11

• Prozak

9

• mrxx

5

• Dorthe

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ingen av dem. V-max er kraftige saker, men hopløst ukomfortable å kjøre, og ikke akkurat pene.

"................................................"

Skrevet

Ingen av dem. V-max er kraftige saker, men hopløst ukomfortable å kjøre, og ikke akkurat pene.

Smak og behag. At den har overlevd 21 år nesten uendret betyr at det er en del mennesker som ikke deler ditt syn.

Jeg har en laang liste med modifikasjoner som skal gjøres. Fjærer, fork brace, vindskjerm/minikåpe, sete, fueltank, dempere, motorfester, frame brace, sissy bar og dekk sånn for å nevne noe.

Jeg vet hva jeg kjøper. Det jeg ikke er helt sikker på er om den kan importeres til Norge. Der selges den ikke pga utslipp. Noen sier at dette ikke sjekkes når man bruktimporterer.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg ville tatt den røde, helt sikkert :-)

Men så liker jeg best røde biler også, da.

Skrevet

Smak og behag. At den har overlevd 21 år nesten uendret betyr at det er en del mennesker som ikke deler ditt syn.

Jeg har en laang liste med modifikasjoner som skal gjøres. Fjærer, fork brace, vindskjerm/minikåpe, sete, fueltank, dempere, motorfester, frame brace, sissy bar og dekk sånn for å nevne noe.

Jeg vet hva jeg kjøper. Det jeg ikke er helt sikker på er om den kan importeres til Norge. Der selges den ikke pga utslipp. Noen sier at dette ikke sjekkes når man bruktimporterer.

Selvsagt er det smak og behag. Jeg synes bare selv at å sette en heftig firer i en (opprinnelig) chopper-type sykkel gjør at resultatet blir hverken fugl eller fisk :-)

".............................................."

Skrevet

Selvsagt er det smak og behag. Jeg synes bare selv at å sette en heftig firer i en (opprinnelig) chopper-type sykkel gjør at resultatet blir hverken fugl eller fisk :-)

".............................................."

Helt enig. Ordet fornuft er ikke kompatibelt med Vmax. Jeg er lei av å være fornuftig.

Skrevet

Antagelig valgt den sorte.

Jeg har forøvrig snart gjort i stand min mc for årets sesong, den er startet opp:-)

Men jeg mangler bremseklosser bak. Ikke rart jeg syntes jeg hadde dårlige bremser bak på slutten av fjorårets sesong. Den ene klossen var det bare metallet igjen av.

I tillegg er nå vår nybygde billøps bil også snart klar, så nå kjenner jeg det kribler i kroppen etter sommer og sol og litt spennng og adrenalinkick.

Hvilken sykkel har du? Med metallbremseklosser så bør du ta en kikk på skiva også. På tide å skifte?

Her er det sol og sommer hele året, så det kribler konstant. Fazeren min ble stjålet i fjor og forsikringspengene kommer i slutten av denne måneden. Et eller annet må jeg kjøpe.

Rød eller sort, det er spørsmålet. Decisions, decisions....

Skrevet

Jeg ville tatt den røde, helt sikkert :-)

Men så liker jeg best røde biler også, da.

Alle damer liker røde biler. Det er stort sett hovedkriteriet når dere handler bil.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Alle damer liker røde biler. Det er stort sett hovedkriteriet når dere handler bil.

Det stemmer, det er jeg ikke flau over å innrømme en gang :-)

De neste kriteriene er bilmerke, automatgir, klimaanlegg, varmesete og så motorytelse.

Skrevet

Det stemmer, det er jeg ikke flau over å innrømme en gang :-)

De neste kriteriene er bilmerke, automatgir, klimaanlegg, varmesete og så motorytelse.

Jeg stiller meg helt bak den. Fargen er viktig. Vår første var rød - og der var jeg nådeløs. Så fant jeg ut at svart var kult - da ble den neste svart. Hver gang har jeg bestemt fargen.

Og de andre kriteriene du ramser opp, Ulvinnen, er ganske like mine.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg stiller meg helt bak den. Fargen er viktig. Vår første var rød - og der var jeg nådeløs. Så fant jeg ut at svart var kult - da ble den neste svart. Hver gang har jeg bestemt fargen.

Og de andre kriteriene du ramser opp, Ulvinnen, er ganske like mine.

Det er jeg som er "fargesjef" her også :-) Dessuten sitter jeg på vetoretten generelt ved bil og båt-kjøp.

Det som er merkelig er at selgerne ofte ikke skjønner det. Selv om mannen min bruker å si at det er jeg som skal kjøpe bilen, så fortsetter flere selgere konsekvent å henvende seg til han.

Rent bort sett fra det, så er det kjempekos å "se" deg igjen :)

Har du hatt en fin påske?

Skrevet

Begge er kule - jeg ville hatt problemer, men hadde nok landa på den røde til slutt.

Skrevet

Det er jeg som er "fargesjef" her også :-) Dessuten sitter jeg på vetoretten generelt ved bil og båt-kjøp.

Det som er merkelig er at selgerne ofte ikke skjønner det. Selv om mannen min bruker å si at det er jeg som skal kjøpe bilen, så fortsetter flere selgere konsekvent å henvende seg til han.

Rent bort sett fra det, så er det kjempekos å "se" deg igjen :)

Har du hatt en fin påske?

Ja. Påsken var fin - bortsett fra været. Du da?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja. Påsken var fin - bortsett fra været. Du da?

Vi har også hatt elendig påskevær, pøsregn hver dag. Men vi har hatt en veldig sosial påske :-D

I tillegg har vi vært i Badeland flere ganger, så barna er også fornøyd.

Skrevet

Sikler PÅ ?

*erter*

Uhm...ja, jeg sikler på den hver gang jeg går forbi den i garasjen...:-)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Uhm...ja, jeg sikler på den hver gang jeg går forbi den i garasjen...:-)

*ler*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...