Gå til innhold

Ut å danse...

Anbefalte innlegg

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Det kribler i bein og armer.

Skulle ha dusjet, og pyntet meg. Sminket og hatt på litt parfyme...

Så gått på byen. Kjent livet. Danset med mange ulike trivelige mennesker. Nytt musikken. Og blide mennesker.

Og danset...danset og danset.

Sukk. Det var en tid...

Savner du den tiden?

Videoannonse
Annonse
Gjest batteri
Skrevet

Er midt oppe i den tiden jeg. Men kommer garantert til å savne den en dag...! =)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Er midt oppe i den tiden jeg. Men kommer garantert til å savne den en dag...! =)

Fint!

alle tider har jo sin sjarm. Trives med etablert liv også.

MEN kjenner det hadde vært deilig å ta en kveld FRI. Ute på by'n alene. Nytt friheta og oppmerksomheta fra andre. Gjorde det for et par år siden. Kjempefint. Ble lei i 2-3 tiden og tok taxi hjem.

Levde på den kvelden flere DAGER etterpå.

Gjest ut på livet
Skrevet

Fint!

MEN kjenner det hadde vært deilig å ta en kveld FRI. Ute på by'n alene. Nytt friheta og oppmerksomheta fra andre. Gjorde det for et par år siden. Kjempefint. Ble lei i 2-3 tiden og tok taxi hjem.

Og nå må du bare ta til takke med den tørrfisken av en gubbe som du "elsker"?

Livet er guffent.

Skrevet

Fint!

Hvorfor ikke bare gjøre det igjen da?

Skrevet

Ja, det er det klart jeg gjør. Særlig når alle venninnene mine er ute i dag og jeg ikke får være med.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hvorfor kan du ikke gjøre det da?

Er du for gammel mener du?

Skrevet

Ja, det er det klart jeg gjør. Særlig når alle venninnene mine er ute i dag og jeg ikke får være med.

For en som elsker å danse ute på byen, så ja - til tider - savner jeg det.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg får spørre som KKK:

Hvorfor kan du ikke gå ut og danse?

bugge -jenta
Skrevet

Jeg kunne også tenkt meg det. Det blir liksom ikke til det. Men som deg...danset og danset.

Har ingen venninner jeg ser for meg at jeg får med meg ut. Tror ikke de liker å danse. Men jeg kan besøke søstera mi, og da slår vi oss løs på byen. Hun bor bare litt langt unna dessverre.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg får spørre som KKK:

Hvorfor kan du ikke gå ut og danse?

Hvorfor?

I natt ble det ikke- for jeg sovna.

Men spørsmålet må jeg stille meg selv også, og ender med å tenke at jeg ikke helt vet hvor å gå. Der jeg trivdes for ...kremt...en tid tilbake, er nedlagt.

Ingen krise, neste julebord skal jeg stille opp.

:-)

Gjest FrøkenNN
Skrevet

Jeg savner ikke den tiden i det hele tatt.

Synest at jeg har det mye bedre nå.

Men så har jeg heller ikke vært særlig glad i å danse.

Skrevet

En sjelden gang i blant er det riktig koselig å gå ut (en gang annnenhvert år i snitt...)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...