Gå til innhold

Sviktet...Hun ville ikke kysse meg??

Anbefalte innlegg

Gjest DryVic
Skrevet

Jeg har nå drikki og hatt det gøy med kamerater. Hun har drikki på et annet vorspiel med venninner og søstra si.

Så møtte jeg dama mi på byen. Vi har nå vært sammen i 5 mnd og ALT har vært perfekt til nå. Jeg møtte henne på et utested hvor hun jobber (dørvakt). Det var ikke så mye som en klem å få (hadde møtt henne på ettermiddagen og gitt hverandre påskeegg osv, jada, vi er bare i 20-årene ;-) ) , fikk en liten klem når hun skulle stikke fra utestedet hvor hun jobber. Så plutselig var alle kameratene mine bortevekk senere på kvelden. Jeg sendte så en mld te dama mi om jeg kunne møte henne utenfor et annet utested, hvor hun IKKE jobbbet eller hadde noen tilknytning til, for å ta farvel for jeg ville hjem. Orker ikke vandre gatelans aleine og hun hadde tross alt en venninne kveld så ville ikke trenge på. Så møttes vi utenfor det utestedet og tok farvel, og hun ville absolutt ikke kysse meg. Et bittelite nuss, var ikke snakk om. Vi var/er begge GODT beruset.... Jeg spurte henne hvorfor: så sa hun " Nei vær snill med meg nå vennen". Jeg fatter ikke å begriper ikke hvorfor hun ikke ville kysse meg.... snufs... det var en skikkelig nedtur på en atter kjip kved på byen...... huff..... hvorfor sier jeg barE? Hvorfor? Hmm... Noen kloke hoder som kan pønske ut noe vettugt ut av dette??

Videoannonse
Annonse
Gjest sviktet og sviktet, fru blom!
Skrevet

Du var full, hun var full. Gå og legg deg, og snakk med henne når dere begge er edrue og kommet godt over bakrusen. Du kan godt bruke natta på å gjøre ei fjær til 114 høns, men jeg tror det er like greit å la det være...

Sov godt!

Gjest DryVic
Skrevet

Du var full, hun var full. Gå og legg deg, og snakk med henne når dere begge er edrue og kommet godt over bakrusen. Du kan godt bruke natta på å gjøre ei fjær til 114 høns, men jeg tror det er like greit å la det være...

Sov godt!

hva i helvete? er ikke dette å svikte?

skulle vel for faen være naturlig å kysse kjæresten sin på byen..................hvertfll når hun har drekki og er full...

akkurat som hun går rundt og er flau over meg....

Gjest DryVic
Skrevet

Sov godt!

skulle vel for faen være naturlig å kysse kjæresten sin på byen..................hvertfll når hun har drekki og er full... akkurat som hun går rundt og er flau over meg....og ikke tør å vise andre at hun er sammen med meg!!! off er så deppa ass :(

Gjest sviktet og sviktet, fru blom!
Skrevet

skulle vel for faen være naturlig å kysse kjæresten sin på byen..................hvertfll når hun har drekki og er full... akkurat som hun går rundt og er flau over meg....og ikke tør å vise andre at hun er sammen med meg!!! off er så deppa ass :(

Høres mest ut som om du er flau over deg selv.

Det er ikke så innmari kult å kysse gutter som er dritings og innpåsliten, selv om det er kjæresten.

Jeg ser du er i full gang med å lage høns av fjære. Lykke til med det!

Gjest DryVic
Skrevet

Høres mest ut som om du er flau over deg selv.

Det er ikke så innmari kult å kysse gutter som er dritings og innpåsliten, selv om det er kjæresten.

Jeg ser du er i full gang med å lage høns av fjære. Lykke til med det!

Jeg var absolutt ikke det full og klengete.

Men asså jeg har kun sendt henne en liten nattamld om at jeg er litt forvirra..... og ellers helt vanlig. Ikke noe en fjær til flere høns her nei.

Burde jeg ikke spørre henne om hvorfor i alle dager hun ikke ville kysse meg i morgen tror du?

ShitDiddelyDo
Skrevet

skulle vel for faen være naturlig å kysse kjæresten sin på byen..................hvertfll når hun har drekki og er full...

akkurat som hun går rundt og er flau over meg....

Gå og legg deg.

Sitter du her og flåser og våser om hva som kan være årsaken til noe som muligens var en bagatell, ender du opp med å gjøre noe idiotisk som å sende henne en melding eller begynne å pese henne på telefonen, og så våkner du i morgen med ville fyllenerver og ubeskrivelig skam.

Gå og legg deg!

Gjest DryVic
Skrevet

Gå og legg deg.

Sitter du her og flåser og våser om hva som kan være årsaken til noe som muligens var en bagatell, ender du opp med å gjøre noe idiotisk som å sende henne en melding eller begynne å pese henne på telefonen, og så våkner du i morgen med ville fyllenerver og ubeskrivelig skam.

Gå og legg deg!

Har lagt meg nå...

asså har bare Sendt henne en mld.Hun spurte om jeg kunne det....:

"Nå har er litt forvirra og deppa. Men har kommet meg trygt hjem under dyna så får du kose deg videre i kveld vennen. Utrolig glad i deg. Drøm søtt. Klem gutten din" skrev jeg.. Helt vanlig lissom.... hun skjønte jeg ble litt forfjamsa når hun ikke ville kysse meg i sted.. men men...

asså er det ikke for faen meg naturlig å kysse kjæresten sin farvel når han drar hjem??? pleier jo det til vanlig, men ikke når vi er fulle??...åherregud

Skrevet

Alkoholen som snakker for deg her ser det ut som... anbefaler deg og la dette ligge til du er edru igjen, tror du lager en stor sak ut av ingenting, anbefaler deg også å la være sms meldinger, vi sier og tenker mye snålt når promillen er tilstede:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har lagt meg nå...

asså har bare Sendt henne en mld.Hun spurte om jeg kunne det....:

"Nå har er litt forvirra og deppa. Men har kommet meg trygt hjem under dyna så får du kose deg videre i kveld vennen. Utrolig glad i deg. Drøm søtt. Klem gutten din" skrev jeg.. Helt vanlig lissom.... hun skjønte jeg ble litt forfjamsa når hun ikke ville kysse meg i sted.. men men...

asså er det ikke for faen meg naturlig å kysse kjæresten sin farvel når han drar hjem??? pleier jo det til vanlig, men ikke når vi er fulle??...åherregud

Du får spørre henne i morgen hvis det her fortsatt gnager når du våkner.

Gjest FrøkenNN
Skrevet

Er glad jeg er singel når jeg ser hvilke "problemer"dere sliter med i et forhold.

Tenker alt ordner seg i dag forresten.

Gjest turtelduer?
Skrevet

Trodde det var bare jenter som lagde stort styr av sånne ting jeg??! Høres nesten ut som hun er "mannen" i forholdet, hehe;) Neida...Men prøv å vær litt mer "hard to get" så vil hun sikkert ha deg. Lat som du gir blanke i om hvor hun er, hva hun driver med, hvorfor hun ikke kyssa deg, osv..) Dessuten, jenter liker ofte gutter som er hardbarka; altså en stødig sterk gutt som helst ikke vimser rundt i byen om kvelden og kommer slentrende og ber om t kyss. Vel mulig noen vil ha det også da.

Men et viktig spm i denne sammenheng: Hvordan bruker hun å være når dere er edru???? Virker hun flau over deg osv da?

Skrevet

Kanskje du hadde skikkelig jævlig fylleånde?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Kanskje du hadde skikkelig jævlig fylleånde?

Nå var du raskere enn meg, det skulle jeg også til å skrive :-)

Om han stinket cognack eller Wisky, så er det ikke det minste rart om hun ikke ville kysse han...

Ikke utenkelig at han er festrøyker og stinket røyk heller.

Gjest Persille
Skrevet

Nå var du raskere enn meg, det skulle jeg også til å skrive :-)

Om han stinket cognack eller Wisky, så er det ikke det minste rart om hun ikke ville kysse han...

Ikke utenkelig at han er festrøyker og stinket røyk heller.

Og lite er SÅ sjarmerende som en dritafull, forelsket og kåt kjæreste, med whisky/røyk-ånde, sløve øyne, snøvlete mumling og gjerne litt kebabgris på genseren - som "vil bare kline litt, kom igjen'a" ;)

Skrevet

Er det du pråsak?

Du er litt vel lett gjenkjennelig, grip.

".............................................."

Gjest finbeckk
Skrevet

Du er litt vel lett gjenkjennelig, grip.

Nei, han er uskyldig her. Men var det du?:)

Skrevet

Nei, han er uskyldig her. Men var det du?:)

Jeg som skrev hovedinnlegget? Det tror jeg ikke jeg gidder å svare på, engang :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...