Gå til innhold

Sviktet...Hun ville ikke kysse meg??

Anbefalte innlegg

Gjest finbeckk
Skrevet

Jeg som skrev hovedinnlegget? Det tror jeg ikke jeg gidder å svare på, engang :-)

".............................................."

Mener at jeg så deg i gårkveld, og at du gikk i fiskeben:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener at jeg så deg i gårkveld, og at du gikk i fiskeben:)

Neppe :-)

Ikke er jeg i tyveårene heller.

"...................................."

Skrevet

Er glad jeg er singel når jeg ser hvilke "problemer"dere sliter med i et forhold.

Tenker alt ordner seg i dag forresten.

Ikke i alle forhold :P

Gjest FrøkenNN
Skrevet

Ikke i alle forhold :P

Nei,jeg tror nok heller ikke det.

Syntest bare at dette ble masse styr av nesten ingenting,og da føles det godt å være alene.

Skrevet

Alkoholen som snakker for deg her ser det ut som... anbefaler deg og la dette ligge til du er edru igjen, tror du lager en stor sak ut av ingenting, anbefaler deg også å la være sms meldinger, vi sier og tenker mye snålt når promillen er tilstede:-)

Amen!

Skrevet

Har lagt meg nå...

asså har bare Sendt henne en mld.Hun spurte om jeg kunne det....:

"Nå har er litt forvirra og deppa. Men har kommet meg trygt hjem under dyna så får du kose deg videre i kveld vennen. Utrolig glad i deg. Drøm søtt. Klem gutten din" skrev jeg.. Helt vanlig lissom.... hun skjønte jeg ble litt forfjamsa når hun ikke ville kysse meg i sted.. men men...

asså er det ikke for faen meg naturlig å kysse kjæresten sin farvel når han drar hjem??? pleier jo det til vanlig, men ikke når vi er fulle??...åherregud

Det er jo ikke akkurat begahgelig å kysse en person med stinkende ånde samme hvem det er. Som å slikke spy

Skrevet

Nei,jeg tror nok heller ikke det.

Syntest bare at dette ble masse styr av nesten ingenting,og da føles det godt å være alene.

Enig der. Mitt forhold er sånn ca 50% av et "vanlig" forhold, og det passer meg bra. :)

Gjest Masete kjærring gutter er ork!
Skrevet

Jeg hadde noe på gang med en gutt som var som deg. Han var utrolig pen og vi trivdes godt sammen. Men han MASTE om alt. og klagde. Herregud så slitsomt det var. Vil man ikke klemme så trenger man ikke å klemme, vil man ikke kysse så trenger man ikke å kysse. Ingen rett på det vettu! Så i dag kjenner jeg ikke fyren mer. Utseende var ikke nok.

Gjest sandex
Skrevet

Har lagt meg nå...

asså har bare Sendt henne en mld.Hun spurte om jeg kunne det....:

"Nå har er litt forvirra og deppa. Men har kommet meg trygt hjem under dyna så får du kose deg videre i kveld vennen. Utrolig glad i deg. Drøm søtt. Klem gutten din" skrev jeg.. Helt vanlig lissom.... hun skjønte jeg ble litt forfjamsa når hun ikke ville kysse meg i sted.. men men...

asså er det ikke for faen meg naturlig å kysse kjæresten sin farvel når han drar hjem??? pleier jo det til vanlig, men ikke når vi er fulle??...åherregud

Ikke vær tøffel ihvertfall... Det liker ikke damene!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...