Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjør meg ingenting om hvor mangen partnere min kjæreste har hatt før meg- fortid er fortid. Mange sexpartnere betyr jo somregel (?) at en har vært single lenge om gangen, det er det viktisgste for meg- at han har vært single en stund før han blir sammen med meg.

Uansett så er det et spørsmål jeg aldri kommer til å stille, det får være hans sak. Spør han så svarer jeg og da vil jo såklart jeg vite hans magiske anntall også!

Men for meg, helt ubetydningsfullt om hvor mangen han har knægga!!!

Heller 50sexpartnere enn 10ulike kjærester på 10år...

Den tråden du viser til har jeg ikke lest noe i.

Men for meg betyr det mye at min partner har hatt (veldig) få sexpartnere før meg, og jeg tror ikke akkurat at han syns det var en ulempe at han var den første for meg.

Enig. Siden jeg ikke hadde noe erfaring fra før selv, ville jeg ikke hatt en som hadde feiet over flere dusin berter. Fortid er ikke bare fortid - den er jo med på å skape den man er idag også.

Gjest KariKruskakli

Om han hadde vært som Rune Rudberg, så hadde det betydd noe.

Jeg regner med at mannen min har hatt mange flere sexualpartnere enn meg. Han er tross alt nesten 9 år eldre enn meg og hadde en tidligere debut også. Det gjør meg absolutt ingenting.

Annonse

Hmm, har bare vært den som har hatt flest sexpartnere. Eksen min hadde problemer med dette, men han var veldig sjalu generelt.

Mannen min har ikke noe problemer med det, annet enn at han skulle ønske han hadde hatt litt flere erfaringer selv.

Tror det hele kommer litt ann på hvem man er, jeg.

Enig. Siden jeg ikke hadde noe erfaring fra før selv, ville jeg ikke hatt en som hadde feiet over flere dusin berter. Fortid er ikke bare fortid - den er jo med på å skape den man er idag også.

"Fortid er ikke bare fortid - den er jo med på å skape den man er idag også."

Nettopp!

mvh

Annonse

Gjest M.Angelica

Men blir man en dårligere person fordi man har ligget med 12 andre enn deg?

Gjest Aimabel

Han har ikke ligget med mange før meg. kanskje 3-4 stykker. Jeg var ganske opptatt av det da vi traff hverandre,siden jeg var jomfru selv, men nå tenker jeg ikke på det lenger.

Jeg husker at jeg syntes han skulle satt mer pris på at jeg hadde ventet. Men det brydde han seg ikke så mye om. Han ville sikkert brydd seg hvis jeg hadde hatt 30 stykker da

:-)

Gjest Aimabel

Gjør meg ingenting om hvor mangen partnere min kjæreste har hatt før meg- fortid er fortid. Mange sexpartnere betyr jo somregel (?) at en har vært single lenge om gangen, det er det viktisgste for meg- at han har vært single en stund før han blir sammen med meg.

Uansett så er det et spørsmål jeg aldri kommer til å stille, det får være hans sak. Spør han så svarer jeg og da vil jo såklart jeg vite hans magiske anntall også!

Men for meg, helt ubetydningsfullt om hvor mangen han har knægga!!!

Heller 50sexpartnere enn 10ulike kjærester på 10år...

Åy. Jeg hadde blitt redd hvis ikke kjæresten min hadde klart å være singel uten å "knægge" over alle og enhver. Hehe :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...