Nemi87 Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 hei,jeg er ei jente på 19år,som har vært kjæreste me en i over 1år.jeg har et problem.. jeg mistenker han for at han er utro.jeg håper du kan svare meg..for dette gjør meg så engstelig og redd. jeg har lest om utroskap på nettet om hvordan han oppfører seg vist henne mistenker han om han har vært utro. når jeg prøver og ta opp me han om hva som plager meg blir han sur og avviser meg.og påstår at jeg er syk i hodet om at jeg kan tru noe sånt om han.når han skal på fester får jeg aldrig være med,å når jeg spør hvorfor så sier han bare at vi krangler. jeg har fått høre at han har vært utro opp til flere ganger av andre.jeg fikk en melding på nettet av en person jeg ikke vet om,den personen sa at han hadde vært utro opp til flere ganger. jeg ble ganske redd.. jeg viste han meldingen og spurte om han kunne forklare dette. da sa han at dette var bare tull!det var ikke sant!han hadde ingen grunn til å være utro med meg påsto han.og jeg trodde på det. men i ettertid har jeg fått høre at han har vært utro flere ganger av nære venner.og jeg vet ikke hva jeg skal tro. jeg har ingen bevis!jeg stoler ikke på han i hele tatt.jeg klarer det ikke.. jeg har en følelse av at han er utro!han sier at jeg ikke må tru på hva andre sier.jeg vet rett å slett ikke hva jeg skal gjøre,dette har plaget meg lenge nok.håper jeg får svar!Hilsen *meg* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/226842-er-han-utro/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Persille Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Det er vel liten sjanse for at noen andre kan si deg om kjæresten din er utro eller ikke? Men du skriver lite om hva som får deg til å tro det - bortsett fra at andre sier det. 1 de som sier han er utro, er det dine GODE venner? I så fall ville jeg tatt det alvorlig. 2 er de som sier dette andre jenter som liker ham? I så fall ville jeg ignorert det? 3 er alt annet bra mellom dere? Hvorfor tror du han er utro? 4 hva mener du med utro? Mener du at han har sex med andre enn deg? Kliner? Roter? Snakker? Uansett, lykke til med å løse problemene deres, det er ikke noe greit å ha det sånn 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/226842-er-han-utro/#findComment-1707113 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Hei! Jeg forstår at du er reee og fortvila. Mistanke om utroskap er noe svineri. Problemet er at det er så vanskelig å bevise om partneren har vært utro. Det er det bare kjæresten din som kan fortelle deg sannheten om. Men når vi vet at alle lyver om utroskap, gjør det ikke saken lettere. I ditt tilfelle høres det ut som om kjæresten din gjør akkurat det som sårer mest, nemlig at han nekter og nesten gir deg skylda for at du er bekymret og urolig. Jeg synes du skal tenke gjennom grundig om du vil være sammen med denne typen, når hans oppførsel stadig vekk skuffer deg. Hvorfor vil han ikke gå sammen med deg ut? Er det slik at dere alltid krangler når der er sammen, ja da er vel det en grunn til å ta et oppgjør med samspillet mellom dere. Be om en prat med ham, og forbered deg på hva du vil ha svar på. Avviser han deg, er det på tide å vurdere om dette forholdet er bra for deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/226842-er-han-utro/#findComment-1709417 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Du er ung og det er mange fisk i havet. Er du sikker på at dere ikke bare sløser bort tid og følelser på et forhold som ikke er liv laga? mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/226842-er-han-utro/#findComment-1715108 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemi87 Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 Hei! Jeg forstår at du er reee og fortvila. Mistanke om utroskap er noe svineri. Problemet er at det er så vanskelig å bevise om partneren har vært utro. Det er det bare kjæresten din som kan fortelle deg sannheten om. Men når vi vet at alle lyver om utroskap, gjør det ikke saken lettere. I ditt tilfelle høres det ut som om kjæresten din gjør akkurat det som sårer mest, nemlig at han nekter og nesten gir deg skylda for at du er bekymret og urolig. Jeg synes du skal tenke gjennom grundig om du vil være sammen med denne typen, når hans oppførsel stadig vekk skuffer deg. Hvorfor vil han ikke gå sammen med deg ut? Er det slik at dere alltid krangler når der er sammen, ja da er vel det en grunn til å ta et oppgjør med samspillet mellom dere. Be om en prat med ham, og forbered deg på hva du vil ha svar på. Avviser han deg, er det på tide å vurdere om dette forholdet er bra for deg. hei hei=) jeg skal prøve og snakke med han igjen. men jeg vet ikke om han blir så blid.. jeg vet ikke helt hva jeg skal si, før han tar det som gnåling. har du noen råd om hva jeg kan si? jeg er usikker selv.. . jeg har aldri vært så glad i noen som jeg er i han!jeg har aldrig hatt sånne ekte følelser for en kar før. men d dummeste er at han oppfører seg som han jør. han har vært grei i det siste,men det er helgene som er verst.da blir han som en annen person.og det irriterer meg,får det virker som han ikke bryr seg. og det virker som han elsker å gjøre meg lej meg og skuffet av og til. Men vist han har vært utro.. har jeg ikke merket det på han da?? eller... han virker ufølsom og iskald..så det er vanskeli og snakke med han.. men det er vondt og høre at typen din har vært utro.. broren hannes sier det i fylla..så jeg vet ikke hva jeg skal tru.. skal jeg dumpe han?? hjelp! klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/226842-er-han-utro/#findComment-1715984 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.