Gå til innhold

Spørsmål fra en jomfru ;)

Anbefalte innlegg

Gjest ikkejomfruforever

Par tre ting jeg lurer på hvordan dere gjør når dere har sex.....

1) Bytter dere laken eller har ett ekstra oppe på som dere fjerner før dere skal sove ???

2) Hvis gutten kommer inne i jenta, hva gjørs etterpå da, kommer sæden ut med en gang?? går på do og tar det bort? Eller kommer alt ut så det er bare å tørke? eller hva skjer.

3) Hva lønner det seg å gjøre første gangen, er redd for å få krampe :o)

Tror det nærmer seg men er skitnervøs for alt mulig......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/226849-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-fra-en-jomfru/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ulvinnen

Nei, vi bytter ikke laken etterpå, det blir ikke så sølete. Men siden det er første gangen for deg, så kan det komme litt blod.

Du må jo bruke et prevensjonsmiddel. Bruker dere kondom, så blir sæden værende der, og du slipper sølet :-) Men det kan være greit å ha noe glidemiddel, det er ikke sikkert du blir "våt" nok første gangen. Kondom krever mer glidemiddel enn uten.

Bruker dere ikke kondom, så kan du ha et tørkepapir klar, som du holder på plass til du kommer deg på toalettet og får skylt deg litt.

Første gangen kan en stilling der du setter deg på han være fin, da har du kontroll over inntrengningen og kan ta det så langsomt som du ønsker.

Lykke til :-)

Mary Poppins

"1) Bytter dere laken eller har ett ekstra oppe på som dere fjerner før dere skal sove ???"

Overhodet ikke.

"2) Hvis gutten kommer inne i jenta, hva gjørs etterpå da, kommer sæden ut med en gang?? går på do og tar det bort? Eller kommer alt ut så det er bare å tørke? eller hva skjer."

Jeg pleier å gå på toalettet og tørke det bort.

Slapp av, ikke tenk og bekymre deg så mye over dette :) La det bare gå naturlig. Første gangen er ofte litt tuklete, men det blir bedre og bedre etterhvert. :)

Mary Poppins

"1) Bytter dere laken eller har ett ekstra oppe på som dere fjerner før dere skal sove ???"

Overhodet ikke.

"2) Hvis gutten kommer inne i jenta, hva gjørs etterpå da, kommer sæden ut med en gang?? går på do og tar det bort? Eller kommer alt ut så det er bare å tørke? eller hva skjer."

Jeg pleier å gå på toalettet og tørke det bort.

"3) Hva lønner det seg å gjøre første gangen, er redd for å få krampe :o)"

Slapp av, ikke tenk og bekymre deg så mye over dette :) La det bare gå naturlig. Første gangen er ofte litt tuklete, men det blir bedre og bedre etterhvert. :)

1) Bytter dere laken eller har ett ekstra oppe på som dere fjerner før dere skal sove ???

Det blir ikke sååå mye søl da. :o) Vi har nok hyppige sengetøysskift i de mest aktive periodene, men det går fint å sove på en våt flekk. ;o)

2) Hvis gutten kommer inne i jenta, hva gjørs etterpå da, kommer sæden ut med en gang?? går på do og tar det bort? Eller kommer alt ut så det er bare å tørke? eller hva skjer.

Tørker bare bort det verste og sovner. :o) Men kvinner bør gå på do og tisse etterpå for å forebygge urinveisinfeksjon, jeg har aldri hatt det og gidder sjelden kreke meg på do etterpå.

Ta det helt med ro og slapp av og la det gå helt naturlig for seg - gjør det som føles naturlig og ikke ta det så alvorlig. Sex er gøy!

Gjest lille rosinen

Jeg har bare en liten kommentar som jeg må smile litt av... Jeg hadde aldri tenkt over nettopp det der med sæd, som du spør om, når jeg sexdebuterte. Hva skjer egentlig etterpå!? Siden jeg ikke hadde tenkt så mye over det, så gikk jeg av en eller annen grunn ut fra at det bare ble borte (litt sånn HOKUS POKUS :-)! Og ble ganske overrasket når jeg oppdaget at det bare rant ut igjen når jeg gikk på do :-)

Ikke tenkt så mye! Alt kommer til å gå så fint :-) (Hørte nettopp Trond Viggo Torgersen sa det på TV og syns det var beroligende ord :-)

Mitt beste råd; bruk god tid og gjør det som føles naturlig. Og husk å gå på do etterpå :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...