Gå til innhold

Annamartha på Tv2

Anbefalte innlegg

Gjest Take My Breath Away
Skrevet

Er det flere som kjenner at det rykker i underlivet når Tv2-sportens nye sportsanker, Annemarta Giske, dukker opp på skjermen? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Breathless
Skrevet

Nja, hadde ikke sagt nei takk til henne, men det er nok fortsatt Guro som står høyest i kurs :)

bugge -jenta
Skrevet

Det er litt urettferdig det der.

Vi jenter har ikke så mye å glede oss over i så måte. Eller kanskje det er jeg som er blind for slik og ikke bryr meg.

Skrevet

Det er litt urettferdig det der.

Vi jenter har ikke så mye å glede oss over i så måte. Eller kanskje det er jeg som er blind for slik og ikke bryr meg.

Vi har vært godt gift altfor lenge ;-)

Skrevet

Hun kan du få ha i fred for meg, Hun er overhodet ikke sexy, men når Kari Slåttsveen viser seg på skjermen, da rører det seg både her og der.

bugge -jenta
Skrevet

Vi har vært godt gift altfor lenge ;-)

Og med en mann..

Skrevet

Og med en mann..

Ja, det har nok endel å si ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...