Gå til innhold

Dette er så trist.....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hare1365380455
Skrevet

Så trist å lese. Jeg vet ikke mer hva jeg skal si.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Noe så forferdelig!

Jeg fikk lyst til å dra og banke opp den idioten av en 19-åring! Ikke bare har han råkjørt og drept to personer, han legger til og med skylden på barnefaren!

"19-åringen forsvarte seg med at ulykken kanskje aldri hadde skjedd hvis ikke den drepte faren var døv."

Med den argumentasjonen er det bare å meie ned alt som er av småbarn også, siden de ikke klarer å vurdere hvilken retning lyd kommer fra. At det går an!

Skrevet

Noe så forferdelig!

Jeg fikk lyst til å dra og banke opp den idioten av en 19-åring! Ikke bare har han råkjørt og drept to personer, han legger til og med skylden på barnefaren!

"19-åringen forsvarte seg med at ulykken kanskje aldri hadde skjedd hvis ikke den drepte faren var døv."

Med den argumentasjonen er det bare å meie ned alt som er av småbarn også, siden de ikke klarer å vurdere hvilken retning lyd kommer fra. At det går an!

Enig! Han høres helt blåst ut i huet :-((

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Enig! Han høres helt blåst ut i huet :-((

Det er ille at sånne som han får sertifikat!

Det burde kanskje være krav om IQ-test også før man fikk lappen?

Skrevet

Det er ille at sånne som han får sertifikat!

Det burde kanskje være krav om IQ-test også før man fikk lappen?

Det verste er at han var fratatt lappen og kjørte uten :-((

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det verste er at han var fratatt lappen og kjørte uten :-((

Når han ikke engang bryr seg om at han er fratatt lappen blir man jo helt maktesløs.

bugge -jenta
Skrevet

Dette var fryktelig trist. Så helt unødvendig. Kondolerer så mye.

vennlig hilsen

Gjest FrøkenNN
Skrevet

Sånt er så ille at det er vanskelig å finne ord.

kakki1365380609
Skrevet

Så fryktelig fryktelig trist og forferdelig.....

Kondolerer.

Skrevet

Meningsløst og vondt, som så mange slike ulykker.

Når man kjører i 130 uten lappen, bør man skamme seg og holde kjeft, ikke skylde på offeret, veiene eller samfunnet.

Skrevet

Uff, så trist!

(Off topic; Jeg blir så sint på råkjørere! De eier ikke respekt for andre mennesker!)

Mrs. Wallace
Skrevet

Herregud, så grusomt trist.

Jeg blir så inderlig forbannet når jeg tenker på sånne idiotsjåfører som den 19-åringen.

Klem til deg.

Gjest Persille
Skrevet

Kondolerer, ikke så mye annet å si i en slik situasjon :(

Skrevet

Kondolerer!

Så ufattelig trist, vet ikke hva mer jeg kan si.....

Sånt er bare altfor tragisk!

Gjest heffalumpen
Skrevet

Jeg leste om det i går, og tenkte på den stakkars mammaen som mistet sin kjære, og kanskje også datteren. Nå gikk det altså slik. Mistet alt! Jeg tenkte at herregud så lenge man må sørge etter noe slikt, og bære det med seg hele livet uansett om man klarer å bygge videre et slags liv. Håper du kan støtte henne!

mvh

meg

Skrevet

Uff.. Det finnes ikke ord.

Kondolerer! Mine tanker går til mora som har mistet sine kjære, og til deg.. Ta godt vare på deg selv!

Gjest Debra irl
Skrevet

Kondolerer.

Leste på wap at sjåføren unnskyldte seg med at ulykken ikke ville skjedd hvis ikke faren hadde vært døv. Jeg skjønte ikke helt hvordan det hadde noe med saken å gjøre??

Og for en grusom ting å oppleve. Jeg krysset fingrene for den lille jenta, og må innrømme at jeg felte en tåre da jeg så at ikke hun heller hadde greid seg. Alle mammaers skrekk.

Jeg håper sjåføren får en straff som svarer til ugjerningen...

Skrevet

Kondolerer.

Leste på wap at sjåføren unnskyldte seg med at ulykken ikke ville skjedd hvis ikke faren hadde vært døv. Jeg skjønte ikke helt hvordan det hadde noe med saken å gjøre??

Og for en grusom ting å oppleve. Jeg krysset fingrene for den lille jenta, og må innrømme at jeg felte en tåre da jeg så at ikke hun heller hadde greid seg. Alle mammaers skrekk.

Jeg håper sjåføren får en straff som svarer til ugjerningen...

Hadde ikke faren vært døv hadde han _kanskje_ hørt bilen som kom bak en bakketopp og dermed klart å kaste seg ut i veigrøfta med vogna? At sjåføren i det hele tatt tør i lire ut av seg noe så idiotisk tror jeg sier litt om hans mentale evner :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...