Gjest togli Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=113245 Jeg kjenner godt mammaen som har mistet den vesle jenta si og kjæresten sin... For litt siden satt jeg og så på bilder på nettet av den lille, skjønne jenta som nå er død. Dette er uendelig trist. *gråter* 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Så trist å lese. Jeg vet ikke mer hva jeg skal si. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Noe så forferdelig! Jeg fikk lyst til å dra og banke opp den idioten av en 19-åring! Ikke bare har han råkjørt og drept to personer, han legger til og med skylden på barnefaren! "19-åringen forsvarte seg med at ulykken kanskje aldri hadde skjedd hvis ikke den drepte faren var døv." Med den argumentasjonen er det bare å meie ned alt som er av småbarn også, siden de ikke klarer å vurdere hvilken retning lyd kommer fra. At det går an! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Noe så forferdelig! Jeg fikk lyst til å dra og banke opp den idioten av en 19-åring! Ikke bare har han råkjørt og drept to personer, han legger til og med skylden på barnefaren! "19-åringen forsvarte seg med at ulykken kanskje aldri hadde skjedd hvis ikke den drepte faren var døv." Med den argumentasjonen er det bare å meie ned alt som er av småbarn også, siden de ikke klarer å vurdere hvilken retning lyd kommer fra. At det går an! Enig! Han høres helt blåst ut i huet :-(( 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Enig! Han høres helt blåst ut i huet :-(( Det er ille at sånne som han får sertifikat! Det burde kanskje være krav om IQ-test også før man fikk lappen? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Det er ille at sånne som han får sertifikat! Det burde kanskje være krav om IQ-test også før man fikk lappen? Det verste er at han var fratatt lappen og kjørte uten :-(( 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Det verste er at han var fratatt lappen og kjørte uten :-(( Når han ikke engang bryr seg om at han er fratatt lappen blir man jo helt maktesløs. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Dette var fryktelig trist. Så helt unødvendig. Kondolerer så mye. vennlig hilsen 0 Siter
Gjest FrøkenNN Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Sånt er så ille at det er vanskelig å finne ord. 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Så fryktelig fryktelig trist og forferdelig..... Kondolerer. 0 Siter
laban Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Meningsløst og vondt, som så mange slike ulykker. Når man kjører i 130 uten lappen, bør man skamme seg og holde kjeft, ikke skylde på offeret, veiene eller samfunnet. 0 Siter
org Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Uff, så trist! (Off topic; Jeg blir så sint på råkjørere! De eier ikke respekt for andre mennesker!) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Herregud, så grusomt trist. Jeg blir så inderlig forbannet når jeg tenker på sånne idiotsjåfører som den 19-åringen. Klem til deg. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Kondolerer, ikke så mye annet å si i en slik situasjon 0 Siter
Aryane Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Kondolerer! Så ufattelig trist, vet ikke hva mer jeg kan si..... Sånt er bare altfor tragisk! 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Jeg leste om det i går, og tenkte på den stakkars mammaen som mistet sin kjære, og kanskje også datteren. Nå gikk det altså slik. Mistet alt! Jeg tenkte at herregud så lenge man må sørge etter noe slikt, og bære det med seg hele livet uansett om man klarer å bygge videre et slags liv. Håper du kan støtte henne! mvh meg 0 Siter
Gjest blame Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Uff.. Det finnes ikke ord. Kondolerer! Mine tanker går til mora som har mistet sine kjære, og til deg.. Ta godt vare på deg selv! 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Kondolerer. Leste på wap at sjåføren unnskyldte seg med at ulykken ikke ville skjedd hvis ikke faren hadde vært døv. Jeg skjønte ikke helt hvordan det hadde noe med saken å gjøre?? Og for en grusom ting å oppleve. Jeg krysset fingrene for den lille jenta, og må innrømme at jeg felte en tåre da jeg så at ikke hun heller hadde greid seg. Alle mammaers skrekk. Jeg håper sjåføren får en straff som svarer til ugjerningen... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Kondolerer. Leste på wap at sjåføren unnskyldte seg med at ulykken ikke ville skjedd hvis ikke faren hadde vært døv. Jeg skjønte ikke helt hvordan det hadde noe med saken å gjøre?? Og for en grusom ting å oppleve. Jeg krysset fingrene for den lille jenta, og må innrømme at jeg felte en tåre da jeg så at ikke hun heller hadde greid seg. Alle mammaers skrekk. Jeg håper sjåføren får en straff som svarer til ugjerningen... Hadde ikke faren vært døv hadde han _kanskje_ hørt bilen som kom bak en bakketopp og dermed klart å kaste seg ut i veigrøfta med vogna? At sjåføren i det hele tatt tør i lire ut av seg noe så idiotisk tror jeg sier litt om hans mentale evner :-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.