Gjest Debra irl Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Hadde ikke faren vært døv hadde han _kanskje_ hørt bilen som kom bak en bakketopp og dermed klart å kaste seg ut i veigrøfta med vogna? At sjåføren i det hele tatt tør i lire ut av seg noe så idiotisk tror jeg sier litt om hans mentale evner :-( Å? Så det at han kjørte i 130 km/t hadde ingenting med saken å gjøre? I tillegg kjørte han uten førerkort? for en dust! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Å? Så det at han kjørte i 130 km/t hadde ingenting med saken å gjøre? I tillegg kjørte han uten førerkort? for en dust! Ja, ikke sant :-( 0 Siter
Gyda Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Ja, ikke sant :-( Dette var trist å lese. Kondolerer så mye. Men, om jeg kan få lov til å spore av litt: Har du ikke sett på meldinger i det siste? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Dette var trist å lese. Kondolerer så mye. Men, om jeg kan få lov til å spore av litt: Har du ikke sett på meldinger i det siste? Takk skal du ha. Jeg glemmer alltid å sjekke meldinger, men nå ligger det svar til deg der :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.