Gå til innhold

Bertil redder påsken!

Anbefalte innlegg

Snorkfrøken
Skrevet

Eller hva? Jeg gleder meg hver dag til Bertils påsktips i Tv2 nøttene.

Kan sitte for meg selv å begynne å småhumre bare av å tenke på den figuren ...

:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får helt vondt i kroppen når jeg bare vet at han kommer til å gjøre ting, f.eks. drikke fra knust termos. TV2-nøttene er en høydare ja!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jååååååååååååååååå.

Han er fantastisk.

Men i går var jeg jævla glad pizzaen jeg bestilte var litt forsinket, for da var Bertil ufin! :)

Skrevet

Jeg får helt vondt i kroppen når jeg bare vet at han kommer til å gjøre ting, f.eks. drikke fra knust termos. TV2-nøttene er en høydare ja!

Jeg husker ikke hva han heter, men jeg liker best stakkaren i lusekofte som alltid drikker pappvin og er så selskapssyk. :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg husker ikke hva han heter, men jeg liker best stakkaren i lusekofte som alltid drikker pappvin og er så selskapssyk. :-)

Asbjørn Brekke.

Hehe, turen hans opp og ned i stolheisen var den beste i hele hans liv, for han hadde aldri møtt så mange hyggelige mennesker før. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Denne Audun er forresten også hysterisk morsom. Han tar virkelig kornet på dagens patetiske popstjerner.

Skrevet

Asbjørn Brekke.

Hehe, turen hans opp og ned i stolheisen var den beste i hele hans liv, for han hadde aldri møtt så mange hyggelige mennesker før. :)

Så ikke den episoden, men hørte om den. :-) Hørest dritmorsomt ut. Asbjøn Brekke er den morsomste i TV"-nøttene synest jeg :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Så ikke den episoden, men hørte om den. :-) Hørest dritmorsomt ut. Asbjøn Brekke er den morsomste i TV"-nøttene synest jeg :-)

Ja, det synes jeg også. Han er en slager.

Du får se Nissene På Låven. Det var der han dukket opp første gang.

Asbjørn, Bertil og Audun er mine favoritter. Ja, og Rhino.

Hun skrikeberta er også litt artig, men det blir i overkant smertefullt å høre henne i lengden. :)

Skrevet

Bertil har vært helt konge! Alle i familien (fra 7 til 75) har delvis brølt av latter og delvis snudd seg vekk av den "selvskadingen" hans!

Asbjørn Brekke var en fin nr 2.

Det er bare å glede seg til jul (da kommer vel julenøttene ...)!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...