Gå til innhold

Umoralsk eller naturlig?

Anbefalte innlegg

Det blir et etisk og moralsk spørsmål. Hver enkelt har sine normer og det er kun du som kan svare om du synes det er rett for deg. Nå er dere ganske unge, dere kommer sannsynligvis til å treffe på flere 'fristelser' begge to. Muligvis har hun tenkt i de samme baner. Er dette noe du kunne lufte ovenfor henne?

Fortsetter under...

Det blir et etisk og moralsk spørsmål. Hver enkelt har sine normer og det er kun du som kan svare om du synes det er rett for deg. Nå er dere ganske unge, dere kommer sannsynligvis til å treffe på flere 'fristelser' begge to. Muligvis har hun tenkt i de samme baner. Er dette noe du kunne lufte ovenfor henne?

Hu sier at jeg kan gjøre akkurat som jeg vil.

Men om dette er noe hun vil stå for i ettertid gjenstår å se.

En tanke er ikke en ugjerning. Men hvis tanken blir handling så får jeg heller ta det opp med henne.

Selvfølgelig kan man være det!

Vi er jo inneforstått med at det kan ta noen år før vi evt. kan flytte nærmere hverandre. Derfor er vi venner. Fordi det er mest praktisk. Avstandsforhold hvor man bare får se partneren 2-4 ganger i året er ikke noe som høres greit ut.

Og noe jeg neppe tror vil holde i 2 år heller.

Om du klarer å skille kjærlighet og sex så godt, så får du vel bare kjøre på.

Jeg hadde aldri maktet å ligge med en person, om jeg var forelsket i en annen.

Er det virkeliig blitt så kjedelig med høyrehånda? (om ikke du er venstrehendt da såklart)

Er det virkeliig blitt så kjedelig med høyrehånda? (om ikke du er venstrehendt da såklart)

Er det mindre kjedelig med venstre?

Det er nok høyre, å det begynner å bli ganske kjedelig.

Kanskje jeg må prøve med venstre?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...