Gå til innhold

Automatisk trafikk kontroll - noen som vet ?

Gjest Vil ikke bli tatt for noe sm vi ikke har gjort

Anbefalte innlegg

Gjest Vil ikke bli tatt for noe sm vi ikke har gjort
Skrevet

Var ute å kjørte i sta. Lå ca 60 km/t- Så suser en bil forbi og det blinker i boksen til den automatiske trafikk kontrollen. Vi lå da akkurat slik til med bilen og jeg følte at det var oss boksen tok bilder av. Hvordan klarer bksen og fange opp den bilsen som kjørte for fort ?den skyldige var i venstre forbikjøringsfelt og langt forbi boksen da det blinka..... Hvordan fange opp rett bil når trafikken er så tett ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke, men du er jo oppmerksom på det nå, og kan kreve å få se bildet som er tatt, dersom det skulle komme et krav i din postkasse. Ikke ta sorgene på forskudd, men ta det opp dersom det blir aktuelt.

Skrevet

Taktisk eterforskning, dvs avhør av dere begge? Det er mest sannsynlig at han kjørte fort ettersom han kjørte i venstre felt. De tror sikkert på deg.

Skrevet

Har ikke inntrykket er det faktisk har fotobokser der det er to felt jeg.

Skrevet

Har ikke inntrykket er det faktisk har fotobokser der det er to felt jeg.

Hm.... at det er fotobokser der det er to felt.

Gjest Calóni
Skrevet

Hm.... at det er fotobokser der det er to felt.

Nei, det har jeg aldri sett heller..

Skrevet

Nei, det har jeg aldri sett heller..

I Vålerenga-tunnellen er det to felt - og en fotoboks.

For øvrig den fotoboksen i Norge det er størst inntjening på......

Gjest Calóni
Skrevet

I Vålerenga-tunnellen er det to felt - og en fotoboks.

For øvrig den fotoboksen i Norge det er størst inntjening på......

Hm...jeg har hørt at det er den i Prinsensgate i Trondheim sentrum. Og noen andre igjen har hørt at det er en annen, jeg husker ikke hvilken. Så spørs om det ikke er litt myter ute og går, der?

Men okay, da er det iallfall tilfelle at det er fotobokser der det er to felt også :)

Skrevet

Hm...jeg har hørt at det er den i Prinsensgate i Trondheim sentrum. Og noen andre igjen har hørt at det er en annen, jeg husker ikke hvilken. Så spørs om det ikke er litt myter ute og går, der?

Men okay, da er det iallfall tilfelle at det er fotobokser der det er to felt også :)

I forbindelse med utvidelsen av antall fotobokser rundt om å Norge, så uttalte trafikksjefens etat i media at det var fotoboksen i Vålerenga-tunnellen som var mest innbringende hvert år - og har vært det siden den ble satt opp for mange år siden.

Om man så skal tro på alt man leser i media er en annen ting:-)

Men trafikken i denne tunnellen er STOR, det er 60km/t der - etter nettopp å ha vært 80 og 90 over lang strekning, det er nedoverbakke (du MÅ bruke bremsen - hvis ikke triller du for fort) og den er meget godt sjult i halvmørket i en slak sving.

Jeg forstår meget godt at mange blir tatt der, og jeg kjenner mange som VET den står der, men likevel har klart å forglemme seg der....

Gjest Calóni
Skrevet

I forbindelse med utvidelsen av antall fotobokser rundt om å Norge, så uttalte trafikksjefens etat i media at det var fotoboksen i Vålerenga-tunnellen som var mest innbringende hvert år - og har vært det siden den ble satt opp for mange år siden.

Om man så skal tro på alt man leser i media er en annen ting:-)

Men trafikken i denne tunnellen er STOR, det er 60km/t der - etter nettopp å ha vært 80 og 90 over lang strekning, det er nedoverbakke (du MÅ bruke bremsen - hvis ikke triller du for fort) og den er meget godt sjult i halvmørket i en slak sving.

Jeg forstår meget godt at mange blir tatt der, og jeg kjenner mange som VET den står der, men likevel har klart å forglemme seg der....

Ja, det høres typisk ut som en som innbringer mye penger, ja.

Den i Prinsens gate i Trondheim står på venstre side, i en midtrabatt, og siden det er i sentrum, så er det lett å bare overse den, da det er så mye trafikklys og andre ting rundt om. Og så er den rett før et lyskryss, så folk har en tendens til å tråkke hardt på pedalen for å rekke det grønne lyset.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...