Gjest som doler Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Dere som har katt, pusser dere tenna på katta? ofte? Og dere som husker et pålegg som het rødtopp (rødt gelepålegg med jordbærsmak),finnes det pålegget enda? 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Nei, pusser ikke tennene på kattene mine. Det anbefales for katter som spiser våtfor på grunn av ånde og tannstein. Men mine spiser bare tørrfor og dermed trengs det ikke. Pleier å fjerne plakk hos dyrelegen når vi er der for andre ting. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Tørrfôr forebygger tannsten hos katt, så jeg ville hatt det framme til enhver tid. Som Hatsumomo skriver kan veterinæren evt fjerne tannsten når du er hos han for f eks den årlige vaksinen. Jeg kan ikke huske å ha sett pålegget Rødtopp i butikkhyllene de siste årene. Da jeg var lita erklærte jeg en gang at jeg ville ha topphue på brødskiva Blandet litt der, ja..! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.