Gjest M.Angelica Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Dette var nytt for meg; http://www.doktoronline.se/forum/bin/index.wa?ForumId=11 Må si jeg liker det norske bedre ;o) 0 Siter
Femma Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 På det danske, har en hele siden å lese på *sukk* http://www.doktoronline.dk/forum/12/ 0 Siter
Spenning Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 På det danske, har en hele siden å lese på *sukk* http://www.doktoronline.dk/forum/12/ Den Danske online er bra, Her har en norske noe å lære av danskene. Hei, allt vel med deg? Takk for sist! 0 Siter
tonie Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Stakkars svenskene. Bare sykdomsprat der jo! ;-) 0 Siter
Line Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Den har vært der i flere år allerede. Kom omtrent samtidig med den danske, som jeg tror ble nedlagt ganske fort... 0 Siter
keinstein Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Stakkars svenskene. Bare sykdomsprat der jo! ;-) Men sa ikke svenskene: jag er inte sjuk... Tjenare jag heter Krister och mitt dansband har jag här Jag åker runt i Sverige, jag är jättepopulär Det spelar ingen roll om det är dur eller moll För det är lätt att jaga brudar när man spelar rock’n roll Vi åker runt i en jänkare med många prylar i Och vi skiter i om Sverige är ett socialdemokrati Vi har spelat i Haparanda, vi har spelat i Luleå vi har spelat i Göteborg och i Gävle och i Umeå Ref. Jag är inte sjuk Jag är bara svensk Jag är inte sjuk Jag är bara svensk Om somrarna så åker vi på folkparksturnê Gummorna sitter hemma, vi tar dom inte med För det finns såå gott om fruntimmer som skriker i extas Vi tar dom med på rummet, sen ger vi dom massage Ref. Jag är inte sjuk Jag är bara svensk Jag är inte sjuk Jag är bara svensk 0 Siter
keinstein Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 På det danske, har en hele siden å lese på *sukk* http://www.doktoronline.dk/forum/12/ Den danske er mye bedre i strukturen. Reklamen finansierer stedet her, de har det ikke oppe for å være snille. Men jeg er enig i at det er lite brukervennlig. Om å gjøre å stappe reklamen langt opp i rassen på oss, i stedet for å la oss lese det vi vil. Mozilla Firefox fjerner lett all reklamen med å høyreklikke på den, men da blir det sørgelig lite igjen. Trådlisten og skriveboksen er jo klaustrofobisk. Det blir for påtrengende kynisk. 0 Siter
Excelsion Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Den svenske er iallefall MYE raskere for meg =) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Den har vært der i flere år allerede. Kom omtrent samtidig med den danske, som jeg tror ble nedlagt ganske fort... Okei..Jeg har ikke sett den før. Litt artig å se andre varianter av den norske =) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Stakkars svenskene. Bare sykdomsprat der jo! ;-) Kanskje vi bør legge inn noen party-innlegg til de? ;o) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Men sa ikke svenskene: jag er inte sjuk... Tjenare jag heter Krister och mitt dansband har jag här Jag åker runt i Sverige, jag är jättepopulär Det spelar ingen roll om det är dur eller moll För det är lätt att jaga brudar när man spelar rock’n roll Vi åker runt i en jänkare med många prylar i Och vi skiter i om Sverige är ett socialdemokrati Vi har spelat i Haparanda, vi har spelat i Luleå vi har spelat i Göteborg och i Gävle och i Umeå Ref. Jag är inte sjuk Jag är bara svensk Jag är inte sjuk Jag är bara svensk Om somrarna så åker vi på folkparksturnê Gummorna sitter hemma, vi tar dom inte med För det finns såå gott om fruntimmer som skriker i extas Vi tar dom med på rummet, sen ger vi dom massage Ref. Jag är inte sjuk Jag är bara svensk Jag är inte sjuk Jag är bara svensk Dette innlegget bør du legge inn hos de! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 På det danske, har en hele siden å lese på *sukk* http://www.doktoronline.dk/forum/12/ Stilig. Dansk går det jo faktisk an å forstå og 0 Siter
keinstein Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Dette innlegget bør du legge inn hos de! Det er ikke så moro å gjøre narr av svensker i Sverige. Der kan de forsvare seg med å gjøre narr av nordmenn, og det er ikke morsomt. :-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Det er ikke så moro å gjøre narr av svensker i Sverige. Der kan de forsvare seg med å gjøre narr av nordmenn, og det er ikke morsomt. :-) Du kan bare skrive en svenske-vits tilbake ;o) 0 Siter
keinstein Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Du kan bare skrive en svenske-vits tilbake ;o) Alle svenske jeg kjente bodde i Malmö. Alle sammen har flytta derfra. 0 Siter
Gyda Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Kanskje vi bør legge inn noen party-innlegg til de? ;o) Kjempeidé! Noen geleinnlegg - så tenker jeg det blir fart der også! ;-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Kjempeidé! Noen geleinnlegg - så tenker jeg det blir fart der også! ;-) Vi får sprite litt opp ;o) 0 Siter
Gyda Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Vi får sprite litt opp ;o) Jepp - helt klart. Først pønsj, så gele. Så blir det nok liv i svenskene! 0 Siter
keinstein Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Jepp - helt klart. Først pønsj, så gele. Så blir det nok liv i svenskene! Surstrømming! Uten det blir det tendenser til opprør blant svenskene. De bruker det også som biokjemisk våpen, eller som aromaterapi for å vekke opp døde og til å drepe veggelus. 0 Siter
Femma Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Den danske er mye bedre i strukturen. Reklamen finansierer stedet her, de har det ikke oppe for å være snille. Men jeg er enig i at det er lite brukervennlig. Om å gjøre å stappe reklamen langt opp i rassen på oss, i stedet for å la oss lese det vi vil. Mozilla Firefox fjerner lett all reklamen med å høyreklikke på den, men da blir det sørgelig lite igjen. Trådlisten og skriveboksen er jo klaustrofobisk. Det blir for påtrengende kynisk. Jeg ser ingen reklame, har NIS ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.