Gå til innhold

Se her da!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den har vært der i flere år allerede. Kom omtrent samtidig med den danske, som jeg tror ble nedlagt ganske fort...

Det ble aldri det samme i Sverige og Danmark som her.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

10

• Dorthe

5

• Amiga

3

• Femma

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg ser ingen reklame, har NIS ;-)

Så fint'a. :-) Men det blir litt tomt også. Kompisen fikler med et filter som kan formatere om sidene helt.

Noe av det samme som odalizer gjør. Om du ikke vet det. så omdanner den alle sider til odølsk.

Her er en opprinneleig kinesisk mor som spør om gulping etter å ha inntatt en porson "flitelt kylling med lis":

http://odalizer.com/cgi-bin/barnelizer.cgi?url=http://www.doktoronline.no/section/child/?action=showQA&url_topic=236&QAEntryId=1145699'

Skrevet

Så fint'a. :-) Men det blir litt tomt også. Kompisen fikler med et filter som kan formatere om sidene helt.

Noe av det samme som odalizer gjør. Om du ikke vet det. så omdanner den alle sider til odølsk.

Her er en opprinneleig kinesisk mor som spør om gulping etter å ha inntatt en porson "flitelt kylling med lis":

http://odalizer.com/cgi-bin/barnelizer.cgi?url=http://www.doktoronline.no/section/child/?action=showQA&url_topic=236&QAEntryId=1145699'

Haha!!

Skrevet

Haha!!

Legg melke til lege Gunnal Oftedal, han svaelel på samme måten fol å væle politisk kollekt.

Skrevet

Det ble aldri det samme i Sverige og Danmark som her.

The one and only ;)

Går det bra med deg? De jeg leier hos reiste til Gran Canaria i dag - misunner dem litt for to herlige uker i god temperatur, altså!

Skrevet

The one and only ;)

Går det bra med deg? De jeg leier hos reiste til Gran Canaria i dag - misunner dem litt for to herlige uker i god temperatur, altså!

Det er deilig her nede nå på denne tiden, ikke for varmt og ikke for kaldt.Jeg sitter her med et par ødelagte føtter. Jeg begynte å gå laaaaange turer denne uka med de der helt lave joggeskoene uten hel. Nå har jeg skikkelig vondt og har vært ute og kjøpt meg nye joggesko. :-) Må bevege meg litt for jeg har gått opp 6 kg etter at jeg sluttet å røyke og det kan ikke fortsette.

Skrevet

Det er deilig her nede nå på denne tiden, ikke for varmt og ikke for kaldt.Jeg sitter her med et par ødelagte føtter. Jeg begynte å gå laaaaange turer denne uka med de der helt lave joggeskoene uten hel. Nå har jeg skikkelig vondt og har vært ute og kjøpt meg nye joggesko. :-) Må bevege meg litt for jeg har gått opp 6 kg etter at jeg sluttet å røyke og det kan ikke fortsette.

Har du og sluttet å røyke? Først så slutter SDD og så Prozak og så sier du også at du har sluttet?

Hvor er laguna?

Jeg er imponert, jeg klarer ikke jeg. Gratulerer :o)

Skrevet

HAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Konge!!

*tørke lattertårer*

Skrevet

HAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Konge!!

*tørke lattertårer*

Hvor mye skal til for å glede enkle sjeler?

Nesten ingenting.

:-)

Skrevet

Har du og sluttet å røyke? Først så slutter SDD og så Prozak og så sier du også at du har sluttet?

Hvor er laguna?

Takk! Joda, jeg sluttet 26. januar og tviler på at jeg hadde klart det uten Zyban. *seriøs* Jeg røkte 30 om dagen og hadde røkt i 30 år.

Gjest Shira12
Skrevet

Hvor er laguna?

Psst: jeg har også sluttet og røyke...

Eller jeg har pause da, vet ikke helt om jeg klarer det...

Men 4 uker uten nå så *småstolt*

Skrevet

Takk! Joda, jeg sluttet 26. januar og tviler på at jeg hadde klart det uten Zyban. *seriøs* Jeg røkte 30 om dagen og hadde røkt i 30 år.

Jeg er som sagt voldsomt imponert. Jeg vil gjerne men tror kanskje jeg ikke helt vil nok. Jeg har alltid så gode unnskyldninger for ikke å slutte akkurat nå. Og nå kommer jo sommeren da og man kan sitte på kafe og røyke ;o)

Skrevet

Psst: jeg har også sluttet og røyke...

Eller jeg har pause da, vet ikke helt om jeg klarer det...

Men 4 uker uten nå så *småstolt*

Du har all grunn til å være stolt. Jeg har ikke stoppet de gangene jeg har fått beskjed om det heller og jeg røyker hver gang jeg skal faste osv. Og uansett hvor dårlig jeg er så må jeg røyke, Skikkelig slave er det jeg er :o(

Gjest Shira12
Skrevet

Du har all grunn til å være stolt. Jeg har ikke stoppet de gangene jeg har fått beskjed om det heller og jeg røyker hver gang jeg skal faste osv. Og uansett hvor dårlig jeg er så må jeg røyke, Skikkelig slave er det jeg er :o(

Akkurat med den fastinga er jeg flink, snill pike jeg vet du ;-)

Etter operasjonen var det jo greitt, kom meg jo knapt ut av senga, og helt ut var uaktuelt.

Men det at jeg ikke har røykt etter at jeg kom hjem er jeg ganske overrasket over selv.

Skrevet

Hvor mye skal til for å glede enkle sjeler?

Nesten ingenting.

:-)

Jeg el veldig lett å glede fol tiden, siden jeg ellels bale sittel her og jobbel og jobbel med den helsens oppgaven min

Fikk meg ihveltfall en god lattel! :o)

Skrevet

Akkurat med den fastinga er jeg flink, snill pike jeg vet du ;-)

Etter operasjonen var det jo greitt, kom meg jo knapt ut av senga, og helt ut var uaktuelt.

Men det at jeg ikke har røykt etter at jeg kom hjem er jeg ganske overrasket over selv.

I sånne tilfelle snuser jeg for å holde nikotinsuget borte.

Det er egentlig helt sykt.

Gjest Shira12
Skrevet

I sånne tilfelle snuser jeg for å holde nikotinsuget borte.

Det er egentlig helt sykt.

Er skremmende hvor avhengige vi blir...

Jaja, en kan ikke bare være perfekt heller, blir ikke diskusjoner av slikt ;-)

Skrevet

Er skremmende hvor avhengige vi blir...

Jaja, en kan ikke bare være perfekt heller, blir ikke diskusjoner av slikt ;-)

Prøv og hold deg da. Jeg tror du er over den verste kneika når det gjelder nikotintrang.

Den sosiale avhengigheten har jeg nesten ikke fordi det ikke er lov å røyke ute lenger og hjemme hos meg sjøl røyker jeg så mye jeg lyster enten jeg er alene eller ikke.

Gjest Shira12
Skrevet

Prøv og hold deg da. Jeg tror du er over den verste kneika når det gjelder nikotintrang.

Den sosiale avhengigheten har jeg nesten ikke fordi det ikke er lov å røyke ute lenger og hjemme hos meg sjøl røyker jeg så mye jeg lyster enten jeg er alene eller ikke.

Jeg tar en dag av gangen og prøver og holde meg. Har hatt besøk av røykende venninner, og jeg klarte faktisk og bli sittendes da de gikk ut. Tror det er til min fordel at jeg ikke er så mobil akkurat nå.

Men nå er det jo snart sommer... Blir spennendes og se om jeg holder da.

Skrevet

Jeg el veldig lett å glede fol tiden, siden jeg ellels bale sittel her og jobbel og jobbel med den helsens oppgaven min

Fikk meg ihveltfall en god lattel! :o)

Den eneste glede er å glede noen... eller noe sånt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...