cathlin Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 http://www.diazsisters.com/images/humor/teddy%20bear%20hug.JPG muhahahahaaaaaaaaa :-) 0 Siter
frosken Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Må ikke stå opp så tidlig på en helligdag, jente! *tusler med litt dårlig samvittighet inn i dusjen...* 0 Siter
cathlin Skrevet 17. april 2006 Forfatter Skrevet 17. april 2006 Må ikke stå opp så tidlig på en helligdag, jente! *tusler med litt dårlig samvittighet inn i dusjen...* Opp ved morgengry vet du! Jeg har så god humor om morgenen i tillegg. Når skal jeg legge meg, mon tro. *ikke trøtt* 0 Siter
Gjest printa Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Bra humor. Veldig treffende. Føler meg truffet, og jeg skal sørge for å få sendt den videre til en spesiell, som for tiden uttrykker veldig klart at han føler det slik. To much love, yakk!;/ 0 Siter
cathlin Skrevet 17. april 2006 Forfatter Skrevet 17. april 2006 Bra humor. Veldig treffende. Føler meg truffet, og jeg skal sørge for å få sendt den videre til en spesiell, som for tiden uttrykker veldig klart at han føler det slik. To much love, yakk!;/ Det fins ikke noe verre, nei! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.