Gå til innhold

Å så irriterende! Tyvaktige naboer..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du bor i bygård og dette skjer med flere naboer er det vel ikke noe i veien for at dere kan gå sammen om å henge opp plakat der dere forteller at dere har blitt enige om å filme f.eks uteområdet fordi det har forsvunnet så mange ting. Så lenge man gjør oppmerksom på det er det vel lovlig å filme så mye man bare vil.

Det er det overhodet ikke, nei. For å sette opp overvåkning av fellesområder på den måten, så må datatilsynet kontaktes. Og man vil neppe få tillatelse til det uansett.

".............................................."

Videoannonse
Annonse
Gjest basunen
Skrevet

Det er det overhodet ikke, nei. For å sette opp overvåkning av fellesområder på den måten, så må datatilsynet kontaktes. Og man vil neppe få tillatelse til det uansett.

Drit nå i det, finn noe annet å snakke om.

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Det er jeg ikke så sikker på. I et fellesområde der noen venner av meg bor har de overvåking både av uteområdet og inngangspartiet. Dette er i borettslag.

Skrevet

Det er jeg ikke så sikker på. I et fellesområde der noen venner av meg bor har de overvåking både av uteområdet og inngangspartiet. Dette er i borettslag.

Det er mange ulovlige overvåkningskameraer rundt omkring.

"............................................."

Gjest sirikat
Skrevet

Kjenner igjen problemet. Forbanna drittnaboer..

Vi lagrer bare skrot i boden nå, i håp om at de blir borte (uten hell selvfølgelig.)

Hvis du vet hvilke naboer det er, så ville jeg samlet en stor haug med hundedritt og lagt det foran døren deres. Med mindre dere deler oppgang muligens :) Barnslig, men definitivt verdt det.

Skrevet

Jøye meg, hva er det for slags naboer du har..? Hva slags folk gjør sånt...stoffmisbrukere elns?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...