Gå til innhold

Trenger et svar fra lege eller lignende Haster.

Anbefalte innlegg

Gjest guttemeg

Det vet du absolutt ingenting om, og du ser ikke ut til å bry deg. Synes ikke det er nødvendig å skrive inn et innlegg her for å være slik.

ALLE kan se det på spørsmålene dine, du vil jo tilpasse "overdosen" slik at du ikke dør eller får leverskade, men "bare" havner på sykehus og kanskje blir pumpet. Tilogmed NHD så det, derfor han ikke ville svare deg.

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Kjære lille jente, du er jommen på ville veier nå - er du klar over det?

Jeg har vært der du er - fullstendig langt nede og med liten lyst på å leve videre.

Men du? Ikke prøvd deg på dette pille-greiene dine. Det er bare tull. Prøv med det som virkelig hjelper - si ifra til noen! Det du trenger er at noen skal SE deg, ikke sant? Hele deg skriker jo etter at noen skal forstå, noen skal se hva du sliter med. Sant vel?

Ikke gjør som meg - jeg prøvde kutte ut livet. Hvordan spiller ingen rolle, jeg lever uansett i dag - og er glad for det.

Men jeg klarte, etter mye om og men, å få snakke med noen. Stikke hull på byllen.

Kontakt legen din, eller noen andre du stoler på og kan si noe til. Helst en voksen, ikke en av vennene dine.

Forhåpentlig forstår du alvoret i det jeg skriver. IKke ødelegg livet ditt, kjære du, du er ung og livet har så mye mer å by på enn det vonde du opplever her og nå.

Stå på, for livet snur før du aner, skjønner du. Du må bare tørre leve litt for å se det.

Ok?

Så legg vekk alle piller og GJØR noe med tankene dine. SNAKK!! Det er første bud.

Lykke til.

*klem*

Må si meg enig...

Å ta selvmord vil ikke kunne løse noe, men gjøre slutt på noe. Hvorfor gi opp før man har prøvd alt man kan?

Prat med noen, omså meg om du vil=)

*klem*

(e-mail: [email protected])

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...