Gå til innhold

Lar du hunden slikke tallerknene?

Anbefalte innlegg

Gjest Hundeeierspørsmål
Skrevet

etter maten?

Er ikke det litt grisete selv om de blir vasket etterpå? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke bare å ha det over i hundeskåla i så fall?

Gjest Aimabel
Skrevet

nei, æsj! Den får slikke tomme yoghurtbegre, og isbokser, men da går de rett i søpla etterpå. I tillegg til at det er ekkelt og urenslig, er det ikke bra for oppdragelsen heller. Hunden spiser av sin egen skål.

Skrevet

Så du mener at en oppvaskmaskin egentlig ikke vasker helt rent?

Gjest Hundeeierspørsmål
Skrevet

Så du mener at en oppvaskmaskin egentlig ikke vasker helt rent?

Joda, men som du vet så spiser mange hunder møkk, og de slafser seg både fram og bak, og etter det slikker de kansje tallerkenene...?

Bare tanken føles litt urenslig liksom, til tross for at en oppvaskmaskin vasker gullende rent. :)

Skrevet

Herremin, det er da like ille som å la mennesker slikke de det!

Det finnes da folk som slikker hverandre i rompa også!

Hva vet dere om en av de dere har på besøk har HIV, hiver dere tallerknene etterpå selv om dere ikke vet noe?

Det er ikke alle som har spist hos dere som har vaska seg på hendene etter de har vært å driti eller pissa engang!

Faen ikke rart dere blir syke!

Hiver alt serviset en gang i uka.

Latterlige, tragiske folk!

Gjest vaskes godt
Skrevet

Har ikke hund, men synes ikke det gjør noe så lenge de vaskes godt (i maskin) etterpå.

Hunder bør vel lære å spise av sin egen skål, men det har ikke egentlig med hygiene å gjøre.

Skrevet

Joda, men som du vet så spiser mange hunder møkk, og de slafser seg både fram og bak, og etter det slikker de kansje tallerkenene...?

Bare tanken føles litt urenslig liksom, til tross for at en oppvaskmaskin vasker gullende rent. :)

Med tanke på hva jeg har lest om tarmbakterier i veikro-mat etc (som altså må komme fra de som tilbereder maten!), og hva man ser når småbarn spiser med hele seg, så tror jeg ikke mennesker i sin alminnelighet har så veldig mye bedre bakteriflora, selv om de færreste av oss spiser avføring.

Skrevet

Det de drar med seg inn via pelsen er nok mye verre. Å ha dyr inne i boligene er i utgangspunktet noe griseri, helserisiko, men mange er villige til å ta risken.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Har ikke hund.

men synes det der hørtes forferdelig ekkelt ut!

Usj!

Gjest heffalumpen
Skrevet

Har bare en erfaring: En venninne (hundeeeier) hadde selskap, og jeg drev og ryddet, og skulle sette inn i vanskemaskinen. Hun sa at XX (bikkja) elsket å slikke tallerknene, så jeg satte en etter en på gulvet og deretter inn i oppvaskmaskinen. Jeg er egentlig litt anti-hundemenneske, men faktisk syntes jeg det var kjempe praktisk. Tallerknene var jo nesten "rene" , alt som trengtes var litt atnibakteriell behandling av SUN oppvask . Nei, jeg hadde faktisk ingen betenkeligheter. Men så var den hunden rimelig nysdlig også, da!

Gjest Wolverina
Skrevet

Ja,der sier du det...gullende rent. Hva F er problemet...

Det eneste problemet må være "faren" for at hunden kan begynne å tigge ved middagsbordet.

Gjest sirikat
Skrevet

Hvorfor ikke bare ha det i hundeskålen... Ekkelt ellers.

Skrevet

Har bare en erfaring: En venninne (hundeeeier) hadde selskap, og jeg drev og ryddet, og skulle sette inn i vanskemaskinen. Hun sa at XX (bikkja) elsket å slikke tallerknene, så jeg satte en etter en på gulvet og deretter inn i oppvaskmaskinen. Jeg er egentlig litt anti-hundemenneske, men faktisk syntes jeg det var kjempe praktisk. Tallerknene var jo nesten "rene" , alt som trengtes var litt atnibakteriell behandling av SUN oppvask . Nei, jeg hadde faktisk ingen betenkeligheter. Men så var den hunden rimelig nysdlig også, da!

Så en nydelig hund har bedre hygiene enn en hund du ikke synes er like søt? ;-)

Skrevet

Så en nydelig hund har bedre hygiene enn en hund du ikke synes er like søt? ;-)

Selvsagt.

De stygge er mer uhygieniske.

Gjest sandex
Skrevet

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSJ!

Gjest FrøkenNN
Skrevet

Har ikke hund,men katt.

Den får ihvertfall ikke slikka tallekner!

Vi dør sikker ikke av det.men synest det hørest ekkelt ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...