jubalong70 Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 at Rosenborg skulle spille mot HamKam. Og når jeg sjekket resultatet ledet HamKam 9-3! JEg fortet meg å fortelle det til mannen min (som er ihuga Rosenborgfan) - og gjett om jeg godtet meg!!! 0 Siter
Gjest Strindheim, go go go Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Rosenborgfan? Åssen tulling er det du har funnet deg? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 17. april 2006 Forfatter Skrevet 17. april 2006 Rosenborgfan? Åssen tulling er det du har funnet deg? Ja, du kan så si. Han er i alle fall trønder... 0 Siter
Line Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Hehe.. får håpe du ikke er sanndrømt! *Heier på RBK i skrivende øyeblikk * Jeg drømte om edderkopper... masse edderkopper i alle krinker og kroker, det var så ille at jeg våknet av at jeg lo! Hjelpes... grøsser nesten ved tanken nå i ettertid! 0 Siter
Gjest basunen Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 En drøm som du vil skal gå i oppfyllelse, skal du ikke fortelle til noen. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Fooooor en gjeng med bønder! *synger* 0 Siter
jubalong70 Skrevet 18. april 2006 Forfatter Skrevet 18. april 2006 Hehe.. får håpe du ikke er sanndrømt! *Heier på RBK i skrivende øyeblikk * Jeg drømte om edderkopper... masse edderkopper i alle krinker og kroker, det var så ille at jeg våknet av at jeg lo! Hjelpes... grøsser nesten ved tanken nå i ettertid! He, he - det gikk jo bra med RBK! Men hvordan klarte du å le når det var så mange edderkopper??? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 18. april 2006 Forfatter Skrevet 18. april 2006 En drøm som du vil skal gå i oppfyllelse, skal du ikke fortelle til noen. Der sier du noe... 0 Siter
Line Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 He, he - det gikk jo bra med RBK! Men hvordan klarte du å le når det var så mange edderkopper??? RBK gjorde det kjempebra :-D Aner ikke hvorfor jeg lo av så mange edderkopper, jeg våknet bare av at jeg lo. Jeg som hater de små krypene! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 18. april 2006 Forfatter Skrevet 18. april 2006 RBK gjorde det kjempebra :-D Aner ikke hvorfor jeg lo av så mange edderkopper, jeg våknet bare av at jeg lo. Jeg som hater de små krypene! Merkelig hva man finner på i søvne og i drømme... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.