Gå til innhold

To par som har partnerbytte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slutt å tråkke andre ned i søla, nå!

".........................................."

Jeg skjønte endelig hva du mente. ;) (har lest hele tråden nå, ikke bare svarene til meg...)

Egentlig har jeg jo ikke noe på sex-forumet å gjøre, så jeg tusler ut igjen før jeg tråkker fler på tærne.

Jeg skjønte endelig hva du mente. ;) (har lest hele tråden nå, ikke bare svarene til meg...)

Egentlig har jeg jo ikke noe på sex-forumet å gjøre, så jeg tusler ut igjen før jeg tråkker fler på tærne.

Du skjønte at det var en spøk, håper jeg? :-)

P.S: Du bør begynne å ha sex igjen :-)

Du skjønte at det var en spøk, håper jeg? :-)

P.S: Du bør begynne å ha sex igjen :-)

Hehe, NÅ skjønte jeg det. Men med en gang begynte jeg å lure. Sjekket faktisk flere ganger om det var noe ;) eller noe i innlegget.

Vi har faktisk utrolig mye sex for tida, og den er god og fantastisk og alt er bra, men jeg føler ikke for å skrive/lese så mye om det allikevel. ;)

Hehe, NÅ skjønte jeg det. Men med en gang begynte jeg å lure. Sjekket faktisk flere ganger om det var noe ;) eller noe i innlegget.

Vi har faktisk utrolig mye sex for tida, og den er god og fantastisk og alt er bra, men jeg føler ikke for å skrive/lese så mye om det allikevel. ;)

"Hehe, NÅ skjønte jeg det."

Bra. Jeg lurte på hvorfor du skulle ta det alvorlig, når jeg rett over kommenterte at innlegget ditt slett ikke var dumt e.l. :-)

"............................................."

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...