Gå til innhold

Den nye barberhøvelen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp.. jeg bestilte den jeg.. helt grei høvel.. tenkte å få et sett til med høvler i posten og. Har ikke prøvd den der nede da.. synes den er for stor og klumpete til det. Leggene er den bra på og det går kjapt. Ikke skjært meg enda heller.. hehe! Verdt å prøve iallefall!

Skrevet

Har prøvd den og syns den er kjempegod! Fungerer godt å barebere uansett hvor det er. Eneste som ikke er helt bra er lukta av aloe veraen...(men det er vel individuelt) Sa opp kundeforholdet mitt, men nå angrer jeg litt...er egentlig veldig skeptisk til sånt man "kjøper" andre steder enn i butikker.

Gjest basunen
Skrevet

Jepp.. jeg bestilte den jeg.. helt grei høvel.. tenkte å få et sett til med høvler i posten og. Har ikke prøvd den der nede da.. synes den er for stor og klumpete til det. Leggene er den bra på og det går kjapt. Ikke skjært meg enda heller.. hehe! Verdt å prøve iallefall!

*helt grei høvel..

Hvordan vet du det? Du har ikke prøvd den.

Gjest Persille
Skrevet

*helt grei høvel..

Hvordan vet du det? Du har ikke prøvd den.

"Har ikke prøvd den der nede da.. "

Hun hadde prøvd den, men kun på leggene...

Skrevet

Ja. Kjennes ut som de bare har presset et såpestykke rundt barberbladet, og var ikke bedre enn vanlig høvel. Litt vanskeligere å komme til og jeg klarte å kutte meg kraftig på den klumpen på ankelen. Der det beinet stikker ut vettu...

Og det verste er at jeg kasta det som fulgte med, så jeg får ny i posten om en liten stund...

Gjest snøball
Skrevet

Ja. Kjennes ut som de bare har presset et såpestykke rundt barberbladet, og var ikke bedre enn vanlig høvel. Litt vanskeligere å komme til og jeg klarte å kutte meg kraftig på den klumpen på ankelen. Der det beinet stikker ut vettu...

Og det verste er at jeg kasta det som fulgte med, så jeg får ny i posten om en liten stund...

Hmm..Men på den siden står det at du får tilsendt 6 blader hvert tredje måned. er ikke det litt mye da? Jeg som bare bruker høvelen til under armene og bikinilinja. (bruker epilator på beina)

Syns du det var dyrt?

Er alltid skeptisk til slike ting på nettet. Hadde jo vært kjekt å bestemme selv hvor ofte man vil ha tilsendt nytt blad.

Skrevet

Hmm..Men på den siden står det at du får tilsendt 6 blader hvert tredje måned. er ikke det litt mye da? Jeg som bare bruker høvelen til under armene og bikinilinja. (bruker epilator på beina)

Syns du det var dyrt?

Er alltid skeptisk til slike ting på nettet. Hadde jo vært kjekt å bestemme selv hvor ofte man vil ha tilsendt nytt blad.

Kommer nok til å si opp neste gang, bare jeg får noe kundenr eller noe... ;)

Aner ikke hvor mange barberblder jeg bruker til vanlig, men det går jo helt sikkert flere på meg når jeg barberer leggene to ganger i uka enn på deg som ikke tar leggene. Burde forresten sette igang med epilatoren snart, hadde som mål å epilere leggene innen sommeren... i fjor brukte jeg mange mange uker bare på å komme rundt på første legg. ;)

Skrevet

Syns du det var dyrt?

Ser jo forresten nå at det er 39 per stk for neste forsendelse, jeg leste fort og tenkte at 39 kr slettes ikke var så galt.. Da blir det jo fort 250 kr.

Hmf.

Skrevet

Kjøpte Schick Intuition i USA for 2 år siden, og elsker den til å barbere bena (og armhulene) - går så fort og enkelt! Til intimbarbering må det dog en vanlig høvel til ja...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...