Gjest Nonickdoll Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Hei Dette er ikke et tulleinnlegg. Jeg vil bare vite om dette er orgasme, enn så rart det høres ut. Jeg har gjennom ungdommen og godt ut i mitt voksne liv, hatt lyst til å kjenne hva orgasme er. Jeg har trodd jeg har vært i nærheten av å få det mange ganger, men så har det bare "flatet ut". Dette har vært mitt lodd i ganske lang tid. Jeg har vært flink til å gi andre det, men har aldri greid å fremkalle min egen. Jeg har hatt lyst, og har ikke noe problem med det. Etter at jeg fikk barn, har ikke sexual lysten vært på sitt jevne, og ikke har jeg hatt veldig lyst til å ta på meg selv heller. Min mann og jeg gikk også fra hverandre for to år siden, og noen år før dette skjedde, hadde vi et heller dårlig sexual liv. Jeg hadde vel på en måte sex, fordi jeg ville tilfredsstille han, og tenkte ikke så mye på meg selv. Poenget er, at nå har jeg møtt en mann. Og han liker jeg. Vi har kjent hverandre snart i to mnd. og har hatt upåklagelig sex. Vi må bare ha hverandre! Han har vært fantastisk oppfinnsom, med oljer, massasjestaver og det som bedre er. I påsken fikk vi kost oss, uten barn, bare jeg og han.Vi var egentlig god og sliten begge to, etter en lang dags utflukt og noen glass rødvin. Tidspunktet skulle ikke tilsi at jeg skulle få den mest fantastiske følelsen som bare bygde seg opp nedentil. Og en slags utenfor kontroll, gråte og le på samme tidfølelse, i lek med massasjestav og han. Litt rart forsøk på å beskrive, men i utgangspunktet er det vanskelig å sette ord på. Dette er en rar følelse jeg ikke har hatt før, men som jeg godt kunne tenke meg å gjenskape, når jeg sitter her og mimrer. Dere som er erfaren på dette feltet, kan dere fortelle meg om det er orgasmen jeg har hatt et møte med. Noen sier: "er du usikker på om du har hatt det, har du helt sikkert ikke hatt den". Hvordan kan jeg da isåfall være sikker på at jeg har hatt orgasme, når jeg ikke har noe å sammenligne med tidligere. Jeg antar at det jeg nå har opplevd er starten på en orgasme, og at den bare kan bli bedre, men at jeg nå har funnet en kode, for hvordan jeg kan oppnå det. Jeg begynner å bli litt desperat nå. Jeg har forsøkt i mange år, og ønsker å få seriøse svar på mitt innlegg, da det betyr mye for meg. *nå velger jeg å være anonym* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/226950-orgasme/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolverina Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Jeg også må nok si det der med at har du fått en orgasme, så vet du det sikkert. Fortsett i samme tralten med den nye mannen din. Du er på rett spor tydeligvis. Det kan jo være du har hatt en mindre overveldende orgasme også, siden de varierer i styrke... Men de fleste har vel erfaring med sterk,sterkere,sterkest(?) Siden følelsen var ny for deg velger jeg nesten å tro at du har hatt en. Å klare å slappe heeelt av når du blir dullet med er Alfa og Omega. Masse lykke til videre med jakten 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/226950-orgasme/#findComment-1708270 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.