isbe Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Har blitt trukket ut til å bli tribune deltaker på "alle mot en" på TV2. Noen andre som har vært det? Erfaringer? Skal til Oslo i morgen - opptak på onsdag - spennende. 0 Siter
Gyda Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Jeg kjenner et par som var med. Jeg vet bare at de syntes det var artig å delta. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Jeg ble oppringt for å komme på audition for å være den ene som alle skal være mot... Men den var dagen etterpå og 50 mil unna så det gikk dessverre ikke ;o( 0 Siter
isbe Skrevet 17. april 2006 Forfatter Skrevet 17. april 2006 Jeg ble oppringt for å komme på audition for å være den ene som alle skal være mot... Men den var dagen etterpå og 50 mil unna så det gikk dessverre ikke ;o( TØFFT! -og kjempesynd!! Har de audition altså ? Hmmm - blir litt stilig dette tror jeg - er litt spennt - selvom jeg bare er en av de 100 altså.. Men så KAN jeg jo - i teorien, vinne en reise også! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.