Gå til innhold

hvor ofte dusjer du?

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Så på "Tyra" på TVNorge i dag, og der var det et ektepar, der mannen ønsket å piffe kona litt opp, at hun alltid gikk med de samme klærne og dusjet så sjelden. Kona kom inn, og fikk spørsmålet om hvor ofte hun dusjer. 2 ganger i uken var svaret. Alle i salen fysjet seg... Er 2 gange ri uken så lite da?

Hvor ofte dusjer du?

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

5

• org

2

• jubalong70

2

• jaime

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg dusjer alltid før jeg drar på jobb, og minst fem dager i uka... avhengig av om jeg skal ut av huset eller ikke.

Skrevet

Max 3 ganger i uken.

Vasker meg vanlig de andre dagene. Dusjer kun når håret trenger å bli vasket

Skrevet

Varierer fra 3-7 ganger i uka. Vasker meg de dagene jeg ikke dusjer.

Gjest Aimabel
Skrevet

det så jeg også! Selv dusjer jeg hver dag. Men, når man er hjemme med småunger, da må man da få gå i en god myk jobbebukse :-) Det antrekket var stilig, men hun kan vel ikke få gulp og matsøl utover den? Nei, hjemme må det være lov å gå i myke klær.

Skrevet

Kunne ikke falle meg inn å ikke dusje hver morgen. Med mindre jeg er på telttur eller hyttetur.

Mrs. Wallace
Skrevet

Det er lite å vaske seg 2 ganger i uka, men man trenger jo ikke dusje for å vaske seg.

Hvis de mente at det var den kontakten hun hadde med vann og såpe, er det litt ekkelt, ja.

Selv dusjer jeg sjeldnere i vinterhalvåret enn i sommerhalvåret, fordi huden min blir så tørr og jeg klør. Men jeg vasker meg hver dag allikevel.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg dusjer hver morgen.

I tillegg dusjer jeg etter trening.

Gjest FrøkenNN
Skrevet

Hver morgen.

Men prøver å ikke bruke like mye såpe hver gang,blir så tørr i huden av det.

Skrevet

Jeg dusjer hver gang jeg skal ut av huset eller får besøk, ca 5 ganger i uka.

Gjest uten signatur
Skrevet

Max 3 ganger i uken.

Vasker meg vanlig de andre dagene. Dusjer kun når håret trenger å bli vasket

Mulig vi er forskjellig skapt, men hvordan i alle dager klarer du å vaske bort underlivslukt da? Jeg må enten dusje eller bade jeg. Vaske med klut og såpe, nei lukta forsvinner ikke da.

Skrevet

Mulig vi er forskjellig skapt, men hvordan i alle dager klarer du å vaske bort underlivslukt da? Jeg må enten dusje eller bade jeg. Vaske med klut og såpe, nei lukta forsvinner ikke da.

Mulig du skulle sjekke underlivet ditt da, kanskje det er det som lukter ekstra ille?;o)

Vaskeklut, vann og asan intimsåpe er nok vask av underlivet de dagene man ikke dusjer, man skal jo ikke vaske bort den naturlige bakteriefloraen der nede, da er man ille ute med utflod og ekkel lukt.

Skrevet

Hver morgen og ellers etter trening eller hvis jeg skal på fest e.l. på kvelden. Det blir vel dusjing minst 10 ganger i uka...

Gjest Persille
Skrevet

Hver morgen, alternativt hver kveld.

Har jeg dusjet rett før jeg la meg, så blir det kattevask før jobb.

I helgene kan det hende det blir ettermiddag før dusjen besøkes, men jeg går ikke ut av huset uten å ha dusjet først...

Gjest fridalida
Skrevet

Jeg dusjer hver morgen + etter trening i tillegg. Men man er ikke urenslig om man dusjer 2 ganger i uken dersom man vasker seg godt de andre dagene. Vi dusjer vel strengt tatt for mye i dette landet,

Har vært på noen lengre reiser utenlands uten tilgang til dusj hver dag, og da har jeg tatt hel kroppsvask hver dag, med klut, og vasket håret i vasken. Har aldri følt meg skitten da heller - poenget er å få vann over alt.

Gjest stivert
Skrevet

hver 14 dag sånn ca. Det er ikke bra med all den dusjinga.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...