Gå til innhold

hvor ofte dusjer du?

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

5

• org

2

• jubalong70

2

• jaime

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg dusjer når jeg er skitten :-)

Det blir ca. annenhver dag tenker jeg, avhengig av aktivitetsnivå og temperatur.

Skrevet

Hudlegene sier at vi vasker oss for mye med såpe. Ikke alltid det trengs såpe. Det meste på huden er salter som lett skylles av. Å kommentere en persons personlige hygiene kan være en form for mobbing.

Skjønner ikke at noen skal bry seg med det, når det ikke berører dem.

Hygiene i et yrke krever egne rutiner. En sexpartner vil anse høy renslighet som en selvfølge.

Skrevet

Helst hver dag, men det er ikke krise i heimen hvis jeg dropper en dag heller.

Men selvsagt ville jeg like å være nydusjet dersom det var noe ekstra!

Personlig syns jeg kanskje at to ganger i uken er litt i underkant, men mange vasker seg jo allikevel, selvom de ikke dusjer hele kroppen.

Gjest unge Erik heter jeg
Skrevet

Hudlegene sier at vi vasker oss for mye med såpe. Ikke alltid det trengs såpe. Det meste på huden er salter som lett skylles av. Å kommentere en persons personlige hygiene kan være en form for mobbing.

Skjønner ikke at noen skal bry seg med det, når det ikke berører dem.

Hygiene i et yrke krever egne rutiner. En sexpartner vil anse høy renslighet som en selvfølge.

Foretrekker ikke at dama er nydusja jeg.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Kom til å tenke på en episode under en trening i mine yngre dager.

Det var kampsport, og jeg var i ferd med å tape- og skulle bli kvelt av min motstanders bein rundt min hals. Vel, jeg holdt på å spy. Av stanken av et skittent mannekjønn!

Skrevet

Foretrekker ikke at dama er nydusja jeg.

Der ser du :-)

Skrevet

Det var kampsport, og jeg var i ferd med å tape- og skulle bli kvelt av min motstanders bein rundt min hals. Vel, jeg holdt på å spy. Av stanken av et skittent mannekjønn!

Hold opp!

Vi spiser her!

:-)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Hold opp!

Vi spiser her!

:-)

Ups..

Poteter kanskje? Med melk til?

;-)

Gjest instruktør i vannaerobic
Skrevet

Har en jobb som gjør at jeg tilbringer mange timer hver dag i klorvann, så da må jeg dusje etter jobb 5 dager i uka. Derfor hender det at jeg ikke dusjer i helgene,for jeg synes jeg bør spare huden litt.

Skrevet

Ups..

Poteter kanskje? Med melk til?

;-)

Potetstappe blir det. Eller stua poteter.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Potetstappe blir det. Eller stua poteter.

*ler**

Skrevet

*ler**

Jeg er i ferd med å koke lapskaus på restene av et et salt fenalår midt på natta. Det er godt.

Skrevet

Å fisj!!! Nå ble jeg skikkelig kvalm!

Gjest lyst på mann
Skrevet

At du ikke satte tenna i sakene?

Skrevet

Helst hver dag, men det er ikke krise i heimen hvis jeg dropper en dag heller.

Men selvsagt ville jeg like å være nydusjet dersom det var noe ekstra!

Personlig syns jeg kanskje at to ganger i uken er litt i underkant, men mange vasker seg jo allikevel, selvom de ikke dusjer hele kroppen.

Enig med deg.

Skrevet

Dusjer og vasker håret hver bidige dag (men hver for seg).

Gjest sandex
Skrevet

Minst 1 gang for dagen! 2 ganger i uka er jo EKKELT!!

Gjest sandex
Skrevet

Dusjer og vasker håret hver bidige dag (men hver for seg).

Ehh.. måtte bare spørre :) Hvorfor hver for seg? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...