....AV Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Jeg dusjer når jeg er skitten :-) Det blir ca. annenhver dag tenker jeg, avhengig av aktivitetsnivå og temperatur. 0 Siter
keinstein Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Hudlegene sier at vi vasker oss for mye med såpe. Ikke alltid det trengs såpe. Det meste på huden er salter som lett skylles av. Å kommentere en persons personlige hygiene kan være en form for mobbing. Skjønner ikke at noen skal bry seg med det, når det ikke berører dem. Hygiene i et yrke krever egne rutiner. En sexpartner vil anse høy renslighet som en selvfølge. 0 Siter
Idéfix Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Helst hver dag, men det er ikke krise i heimen hvis jeg dropper en dag heller. Men selvsagt ville jeg like å være nydusjet dersom det var noe ekstra! Personlig syns jeg kanskje at to ganger i uken er litt i underkant, men mange vasker seg jo allikevel, selvom de ikke dusjer hele kroppen. 0 Siter
Gjest unge Erik heter jeg Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Hudlegene sier at vi vasker oss for mye med såpe. Ikke alltid det trengs såpe. Det meste på huden er salter som lett skylles av. Å kommentere en persons personlige hygiene kan være en form for mobbing. Skjønner ikke at noen skal bry seg med det, når det ikke berører dem. Hygiene i et yrke krever egne rutiner. En sexpartner vil anse høy renslighet som en selvfølge. Foretrekker ikke at dama er nydusja jeg. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Kom til å tenke på en episode under en trening i mine yngre dager. Det var kampsport, og jeg var i ferd med å tape- og skulle bli kvelt av min motstanders bein rundt min hals. Vel, jeg holdt på å spy. Av stanken av et skittent mannekjønn! 0 Siter
keinstein Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Foretrekker ikke at dama er nydusja jeg. Der ser du :-) 0 Siter
keinstein Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Kom til å tenke på en episode under en trening i mine yngre dager. Det var kampsport, og jeg var i ferd med å tape- og skulle bli kvelt av min motstanders bein rundt min hals. Vel, jeg holdt på å spy. Av stanken av et skittent mannekjønn! Hold opp! Vi spiser her! :-) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Hold opp! Vi spiser her! :-) Ups.. Poteter kanskje? Med melk til? ;-) 0 Siter
Gjest instruktør i vannaerobic Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Har en jobb som gjør at jeg tilbringer mange timer hver dag i klorvann, så da må jeg dusje etter jobb 5 dager i uka. Derfor hender det at jeg ikke dusjer i helgene,for jeg synes jeg bør spare huden litt. 0 Siter
keinstein Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Ups.. Poteter kanskje? Med melk til? ;-) Potetstappe blir det. Eller stua poteter. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Potetstappe blir det. Eller stua poteter. *ler** 0 Siter
keinstein Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 *ler** Jeg er i ferd med å koke lapskaus på restene av et et salt fenalår midt på natta. Det er godt. 0 Siter
org Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Kom til å tenke på en episode under en trening i mine yngre dager. Det var kampsport, og jeg var i ferd med å tape- og skulle bli kvelt av min motstanders bein rundt min hals. Vel, jeg holdt på å spy. Av stanken av et skittent mannekjønn! Å fisj!!! Nå ble jeg skikkelig kvalm! 0 Siter
Gjest lyst på mann Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Kom til å tenke på en episode under en trening i mine yngre dager. Det var kampsport, og jeg var i ferd med å tape- og skulle bli kvelt av min motstanders bein rundt min hals. Vel, jeg holdt på å spy. Av stanken av et skittent mannekjønn! At du ikke satte tenna i sakene? 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Helst hver dag, men det er ikke krise i heimen hvis jeg dropper en dag heller. Men selvsagt ville jeg like å være nydusjet dersom det var noe ekstra! Personlig syns jeg kanskje at to ganger i uken er litt i underkant, men mange vasker seg jo allikevel, selvom de ikke dusjer hele kroppen. Enig med deg. 0 Siter
jaime Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Dusjer og vasker håret hver bidige dag (men hver for seg). 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Minst 1 gang for dagen! 2 ganger i uka er jo EKKELT!! 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Dusjer og vasker håret hver bidige dag (men hver for seg). Ehh.. måtte bare spørre Hvorfor hver for seg? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.