jubalong70 Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 JEg dusjer 3 ganger i uka, og synes det er nok. Har aldri fått kommentarer om at det lukter av meg. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Potetstappe blir det. Eller stua poteter. ÅÅååå, stua poteter er jo bare såååå godt - slafs. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 At du ikke satte tenna i sakene? heh?? Ryyyyyygget så godt jeg kunne... :-) 0 Siter
cecily Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Mulig vi er forskjellig skapt, men hvordan i alle dager klarer du å vaske bort underlivslukt da? Jeg må enten dusje eller bade jeg. Vaske med klut og såpe, nei lukta forsvinner ikke da. Hva i all verden gjør du når du dusjer da? Rødsprit? 0 Siter
jaime Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Ehh.. måtte bare spørre Hvorfor hver for seg? Hehe, vel; jeg dusjer om morgenen ("morgenen" i C-menneske forstand), men vasker det om kvelden slik at jeg kan tørke det over natten på en bestemt måte slik at det får litt mer fylde om morgenen...det er så håpløst når det er helt flatt. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Hehe, vel; jeg dusjer om morgenen ("morgenen" i C-menneske forstand), men vasker det om kvelden slik at jeg kan tørke det over natten på en bestemt måte slik at det får litt mer fylde om morgenen...det er så håpløst når det er helt flatt. ÅÅÅÅ ja - det var ikke mer mystisk enn det 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Hva i all verden gjør du når du dusjer da? Rødsprit? Lactacyd! Men, det er tilfelle, jeg må ha rennende vann for å få vekt lukt. har prøvd med klut ved vaken, men det går ikke. Bidet har jeg ikke dessverre, det hadde nok løst problemet. Jeg har ikke sopp eller andre 'feil', det er sjekket. 0 Siter
willow Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 varierer litt. i det siste har jeg bare sittet rett opp og ned hjemme og skrevet oppgave. så jeg har vaska meg, men ikke dusja. når jeg er mer out and about dusjer jeg ca annenhver dag. dusjer alltid før jeg skal på jobb/møte folk. jeg har veldig sart hud som reagerer tørker fort ut, så jeg lurer nesten litt på om jeg skal ha et huleboer-eksperiment etterhvert, der jeg kun vasker det som lukter mest, men ikke f.eks. hår og ikke-svettende deler av meg. hva tyra angår så det bare kvalmt. det kan være damen bader fem ganger i uka, men de oier seg fordi hun dusjer to. eventuelt kan hun være som meg: hun tar over kroppen med klut, for å skåne huden. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Dusjer eller bader vel ca annenhver dag, innimellom litt sjeldnere. Mannen min dusjer sjeldnere. For sjelden, synes jeg... 0 Siter
bb71 Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 ÅÅÅÅ ja - det var ikke mer mystisk enn det Mystisk for meg allikevel! Har ikke fantasi til å sefor meg den bestemte måten... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.