Gå til innhold

skal, skal ikke?

Anbefalte innlegg

Gjest tuulla
Skrevet

Å jeg er så forelsket! Har truffet den beste mannen på jorden, og det beste er at det virker som om han er interessert i meg også! Han har ikke sagt det, men man merker jo det da... De 2 siste gangene vi har truffet hverandre, har ting vært veldig spennende mellom oss. Det gnistrer! Fordi vi begge er litt sjenerte på kjærlighetsfronten, har ingen av oss turd å spørre etter telefonnumer.

Men nå skal han reise... bare i 3 uker, men dog... Kommer til å virkelig savne han! Og så har jeg ikke nummeret hans... Skal jeg tøre å skaffe det, og sende han en melding?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart du skal! Om du ikke gjør det, kommer du til å angre på det siden.

Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn det man aldri gjorde!

Go for it, girl ;)

Skrevet

Det er jo enklere nå som man kan sende meldinger, i motsetning til i gamle dager. Mye "enklere" å få seg til å sende en melding - litt "tryggere", på en måte. Kjør på :-)

".............................................."

Skrevet

Jeg ville ikke engang nølt med å be om mobilnummeret. Hvis han er like forelsket som deg blir han veldig glad for at du spør!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...