Gjest tuulla Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Å jeg er så forelsket! Har truffet den beste mannen på jorden, og det beste er at det virker som om han er interessert i meg også! Han har ikke sagt det, men man merker jo det da... De 2 siste gangene vi har truffet hverandre, har ting vært veldig spennende mellom oss. Det gnistrer! Fordi vi begge er litt sjenerte på kjærlighetsfronten, har ingen av oss turd å spørre etter telefonnumer. Men nå skal han reise... bare i 3 uker, men dog... Kommer til å virkelig savne han! Og så har jeg ikke nummeret hans... Skal jeg tøre å skaffe det, og sende han en melding? 0 Siter
Line Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Klart du skal! Om du ikke gjør det, kommer du til å angre på det siden. Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn det man aldri gjorde! Go for it, girl 0 Siter
Prozak Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Det er jo enklere nå som man kan sende meldinger, i motsetning til i gamle dager. Mye "enklere" å få seg til å sende en melding - litt "tryggere", på en måte. Kjør på :-) ".............................................." 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Jeg ville ikke engang nølt med å be om mobilnummeret. Hvis han er like forelsket som deg blir han veldig glad for at du spør! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.