Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stakkar :-/. Det er ikke noe fare for babyen nei. Jeg var veldig syk og hadde feber noen uker helt i begynnelsen av svangerskapet. Fikk da beskjed om å holde temperaturen under 39 grader - med paracet, men nå som du har kommet så langt skal det ikke ha noe å si.

Paracet kan du uansett ta da :-)

God bedring!!

Stakkar :-/. Det er ikke noe fare for babyen nei. Jeg var veldig syk og hadde feber noen uker helt i begynnelsen av svangerskapet. Fikk da beskjed om å holde temperaturen under 39 grader - med paracet, men nå som du har kommet så langt skal det ikke ha noe å si.

Paracet kan du uansett ta da :-)

God bedring!!

Tusen takk for svar :-) Greit å være på den sikre siden.

Hvordan går det med deg? Har ikke helt fått fulgt med, jeg... Har det kommet noen baby enda? :-)

Annonse

Neida, det går helt greit. Kroppen er så viselig innrettet at fosteret er kjempegodt beskyttet.

Takk, godt å vite...!

Formen min er så elendig at det er rart å tro at hun kan ha det særlig bra der inne, men får stole på det.

Har ikke vært så dårlig siden da jeg hadde kyssesyken, tror jeg... :-/

Takk, godt å vite...!

Formen min er så elendig at det er rart å tro at hun kan ha det særlig bra der inne, men får stole på det.

Har ikke vært så dårlig siden da jeg hadde kyssesyken, tror jeg... :-/

Da jeg var gravid med nr. 2 fikk jeg skikkelig oppkastsyke. Var sikker på jeg kom til å kaste opp babyen i magen (!). Fikk ikke i meg mat på flere dager.

Men lillesøster ble født frisk og fin.

Jeg hadde bihule betennelse de siste 6 ukene før minsta ble født, tok ikke noe antibiotika (siden jeg er litt skeptisk til sånt), men jeg "abonnerte" på nesespray. Hun var frisk og rask og det er hun enda, gjennomsnittlig i vekt og lengde.

Det er helt riktig at du bekymrer deg, det er jobben din som mor :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...