Gjest sms-er Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Hvor på nettet kan man sende gratis sms? 0 Siter
Line Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Hvilket abonnement har du da? På Netcoms "mine sider" har du 25 gratis meldinger i måneden. Tror du har noe tilsvarende på Telenor sine sider også. Du kan registrere deg på biip.no, og sende noen gratis meldinger derfra, likeså på rabbit.no og inpoc.no. Det finnes sikkert mange flere... 0 Siter
Lurveline Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 http://search.kvasir.no/query?what=no&q=gratis%20sms 0 Siter
Femma Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Hvilket abonnement har du da? På Netcoms "mine sider" har du 25 gratis meldinger i måneden. Tror du har noe tilsvarende på Telenor sine sider også. Du kan registrere deg på biip.no, og sende noen gratis meldinger derfra, likeså på rabbit.no og inpoc.no. Det finnes sikkert mange flere... Telenor har 30 i måneden 0 Siter
Line Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Telenor har 30 i måneden Ok, tenkte nok det var noe sånt Jøssenavn da - er den damen her?! Det var lenge siden... hvordan står det til med deg? 0 Siter
Femma Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Ok, tenkte nok det var noe sånt Jøssenavn da - er den damen her?! Det var lenge siden... hvordan står det til med deg? Jeg slenger innom i ny og ne vettu. Jo'a, så lenge det er liv, er det håp ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.