Gjest guttelei_jente Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Er så lei alt som heter gutter fortiden.Før var det ingen gutter som ville gå ut med meg,men nå er det faktisk mange som spør.er selfølgelig veldig koselig,mrn vet ikke helt hvordan jeg skal takle det.Fra jeg var 10år til i dag hvor jeg er 24 år er jeg blitt avvist av 16 gutter.Mye av grunnen til det er nok at jeg er mørk i huden og før var det jo ikke inne med mørkhuda jenterblandt gutter. er så lite guttevant at jeg får litt panikk når guttene nå ber meg ut.Endel av de som nå viser interesse er faktisk en del av de som ikke ville prate med meg på ungdomsskolen for jeg var mørk i huden og hadde litt mer hår på kroppen enn det andre jenter hadde.Har selfølgelig fjernet det nå.Blir så usikker nå for jeg vet jo ikke hva guttene vil. Vil de bare bli kjennt med meg eller vil de noe mer? Har en bror på 32 han har ikke funnet den rette enda. Han er lys i huden.Men han har hatt 3 forhold. Ingen av disse forholdene har vart i mer enn 1 år. Det siste forholdet varte i 3 mnd. Etter at det er blitt slutt mellom dem har alle disse tre jentene truffet nye typer som de har det kjempe fint med og blir i forhold som varer lenge.Når han er så gammel og ikke har hatt noen forhold som varer lengre enn dette blir jeg i tvil på om det er jentene det er noe galt med eller han...tror det må være han.Men når jeg ser hvor såret han blir er jeg redd for at jeg og skal bli så såret gang på gang. Så da er det kanskje best å vente med og gå ut på byen igjen til enn føler at det er greit å snakke med disse guttene igjen.Trener en del og så jeg har sett at det er flere gutter som smiler til meg. Jeg smiler sef. igjen,Er også endel av vennene mine også som sier at det er endel gutter som kikker på meg.Men skjønner ikke hvorfor de synes det er ggreit å snakke med en mørkhuda jente nå siden de ikke kunne det for noen år siden. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/226972-er-det-lov-%C3%A5-bli-guttelei/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugga Bugga Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Du er jo ganske ung, og det er ikke uvanlig å ikke ha seriøse forhold bak seg i din alder. Det er ikke sikkert det har med hudfargen din å gjøre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/226972-er-det-lov-%C3%A5-bli-guttelei/#findComment-1708030 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Har aldri opplevd at gutter eller jenter som er mørke i huden har mer vanskelig enn andre for å finne parner. Tror nok heller det går på å personlighet hvis noen har problemer. Dessuten er det mange som ikke finner seg en partner før de er ganske gamle. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/226972-er-det-lov-%C3%A5-bli-guttelei/#findComment-1708042 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.