Gjest -extras_ Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Er det noen her som har\har hatt denne telefonen? Er det en bra telefon? Hvordan er batterikapasiteten? På forhånd takk for svar;) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Jeg har den. Er fornøyd med telefonen jeg, til mitt bruk. Veldig greitt med bluetooth med tanke på overføring av musikk. Men den har ikke all verdens lagringskapasitet siden den ikke har minnebrikke. Batteriet er ikke verdens beste, men der er Samsung generelt dårlige. Du kan gå inn her og lese tester og erfaringer: http://www.amobil.no/ 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Som Shira12 er jeg ikke helt fornøyd med batteriet, det holder ikke mer enn en dag om man bruker den en del, og jeg kunne vel tenkt meg at den holdt et drøyt døgn med mitt bruk... Noen småting jeg irriterer meg over, som f.eks at det ikke står tidspunkt for når man har sendt mld. Ellers er jeg veldig fornøyd med alle funksjoner, display og lagringskapasitet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.