Patsi Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Noen tips og råd til en nybegynner? Hva begynner jeg med i en ny by? Hva må jeg fokusere på, hvordan går jeg frem? Det er så mange valg og knapper der at jeg blir helt forvirret... Noen tips? 0 Siter
Piraye Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 ÅÅh, det er lenge siden jeg spilte simcity. Og det var på PS tilogmed! Men ettersom jeg husker er det først og fremst lurt å begynne ved havet og/eller ved bygrensen, slik at du har kontakt med om verden uten å bruke for mye penger sånn at folk kommer seg inn til byen. så må du lage masse industri! folk må ha jobber! og prøv å skille litt mellom industriområdene og boligområdene. ingen vil bo midt i industri, men ingen vil bo langt unna jobbene sine. som sagt lenge siden sist jeg spilte, og dagens utgave er sikkert helt annerledes, men sånn var det nå dengang hvertfall! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.