Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips og råd til en nybegynner? Hva begynner jeg med i en ny by? Hva må jeg fokusere på, hvordan går jeg frem?

Det er så mange valg og knapper der at jeg blir helt forvirret...

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅh, det er lenge siden jeg spilte simcity. Og det var på PS tilogmed!

Men ettersom jeg husker er det først og fremst lurt å begynne ved havet og/eller ved bygrensen, slik at du har kontakt med om verden uten å bruke for mye penger sånn at folk kommer seg inn til byen.

så må du lage masse industri! folk må ha jobber!

og prøv å skille litt mellom industriområdene og boligområdene. ingen vil bo midt i industri, men ingen vil bo langt unna jobbene sine.

som sagt lenge siden sist jeg spilte, og dagens utgave er sikkert helt annerledes, men sånn var det nå dengang hvertfall!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...