Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener at hjemmepåske er tid for båt og hage arbeid.

En venninne av meg sa just til meg at hun hadde sittet på raua og kjedet seg hele påska, og gledet seg nå over at denne er over slik at hun kan begynne med hagearbeid og spyling av terrasse mm.

Er påska så hellig for dere, eller får dere ting unna om dere er hjemme??

Videoannonse
Annonse
Gjest PandaMiranda
Skrevet

Nei, hvorfor i all verden skal man nå kjede seg i påska... Endelig fri, da må man jo gjøre noe man har lyst til! Eller noe man ikke får tid til ellers.

Kunne ønske denne ferien hadde vært mye lenger, jeg...

Og så skulle jeg gjerne hatt en båt og pusset på. Eller en hage å stelle. Men, sukk - det er dette med både tid og penger her i denne verden...

Skrevet

Her har det regnet omtrent hele påska, men jeg har fått gjort litt nyttig innendørs. Blant annet har jeg fått laget babyalbum til de to yngste. Der har jeg hatt så dårlig samvittighet. Det skal jo være likt for alle :) Jeg har også fått bilder inn i andre album. Det tok faktisk en hel kveld!

Vi har vært på et par turer, og også besøkt noen, men pga været har det blitt mye innesitting. Her har vi koset oss veldig med videofilmer, spill, lesing og god mat og drikke.

Noen ganger har ungene herjet og bråket så mye at jeg har holdt på å tørne ;) Hadde været vært bedre ville jeg så gjerne brukt noen timer i hagen. Det måtte vært noe som ikke laget støy, for her jeg bor er helligdagene veldig hellige :)

Skrevet

Her har det regnet omtrent hele påska, men jeg har fått gjort litt nyttig innendørs. Blant annet har jeg fått laget babyalbum til de to yngste. Der har jeg hatt så dårlig samvittighet. Det skal jo være likt for alle :) Jeg har også fått bilder inn i andre album. Det tok faktisk en hel kveld!

Vi har vært på et par turer, og også besøkt noen, men pga været har det blitt mye innesitting. Her har vi koset oss veldig med videofilmer, spill, lesing og god mat og drikke.

Noen ganger har ungene herjet og bråket så mye at jeg har holdt på å tørne ;) Hadde været vært bedre ville jeg så gjerne brukt noen timer i hagen. Det måtte vært noe som ikke laget støy, for her jeg bor er helligdagene veldig hellige :)

Kjipt med været for dere. Jeg var heldig å ha sol i hytteveggen hele to dager. Men misunner deg bildene du har fått på plass, jeg har også en bunke.... Enig i at man ikke bråker i påska ja, men hun her har en stooor hage hun kunne gjort masse i. jaja, folk er ulike :) Ønsker sol for deg og dine i morgen :)

Gjest kirsebær
Skrevet

Nei, i påska gjør jeg akkurat det som faller meg inn, det jeg har lyst til. DET er ferie for meg. Vi har brukt dagene til å pusse opp. I huset. Vanligvis er det båten vi pusser på, men den får komme litt senere i år.

Skrevet

Vi var på fjellet noen dager og klarte å forbrenne oss så kraftig i trynet begge to (!) at vi måtte holde oss inne etterhvert. Dro da hjem igjen og begynte våronna i hagen. Koselig!

Skrevet

Selvsagt brukes påsken til litt hjemmejobbing.

Skrevet

Vi arbeider ikke med "bråke-ting" på helligdagene i påska. Denne ferien kløyvde vi ved tirsdag og lørdag. Torsdagen var vi en liten tur på stølen, tirsdagen og fredagen i slalåmbakken. Søndagen kjørte vi hjem fra ferie og mandag (2. påskedag) ble brukt litt i hagen, litt på tur i det fine været, litt til besøk.

Hagearbeid er greit, men ikke med motorlyd.

Jeg henger IKKE ut tøy på søndager og andre helligdager :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...