Gå til innhold

Redd våpen - eller bare teit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo ikke våpenet som er farlig - det er den som holder i det....så kanskje hun ikke stoler på gubben sin? hehe

Videoannonse
Annonse
  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

17

• flisa

7

• Lillemus

4

• morsan

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har forstått at noen føler seg truet eller noe sånt av våpen. Da burde de ikke se i kjkkenskuffen.

Jeg nekter å skru opp en sånn magnetskinne til kniver - de vil jeg ikke se...:)

Skrevet

Du burde klones i ca 100 000 eks.

Vi finnes - jeg er også en sånn! *hopper opp og vil bli sett*

Skrevet

IKKE i stua iallefall. Har han et eget kontor eller annet 'gutterom' kan han henge dem der. Til nød kan de henge i ei kjellerstue som ikke er i vanlig bruk.

Eller i en bar - sammen med sånne stygge speil med ølmerker på *grøss* hehe

Skrevet

Har jeg nevnt Ikea? Nei. Jeg sa bare at jeg hatet barer og tilhørende barkrakker.

Ja barer er ikke bra! Husker vi så på et hus som hadde bar i kjellerstua, og baren var attpåtil MURT fast!! Hadde ikke vært lett å fjerne den, nei.....

Skrevet

Ja barer er ikke bra! Husker vi så på et hus som hadde bar i kjellerstua, og baren var attpåtil MURT fast!! Hadde ikke vært lett å fjerne den, nei.....

Da eksen og jeg kjøpte hus for 10 år siden var det bar i kjelleren. Det første han gjorde var å rive den ut - min mor skjønte aldri hvorfor. Man trengte jo ikke drikke/servere alkohol der mente hun! Som om det var _det_ som var saken...

Skrevet

Da eksen og jeg kjøpte hus for 10 år siden var det bar i kjelleren. Det første han gjorde var å rive den ut - min mor skjønte aldri hvorfor. Man trengte jo ikke drikke/servere alkohol der mente hun! Som om det var _det_ som var saken...

*he he*

Gjest uten signatur
Skrevet

Eller i en bar - sammen med sånne stygge speil med ølmerker på *grøss* hehe

Ja, og så kan mannfolka rølpe rundt der nede blant våpen og ølbrikker og teppegulv og grisevitser, så kan vi kvinns kose oss med høye vinglass oppe på parketten! hehe... Når vi har noe god, lett og frisk mat klar på kjøkkenet, så slenger vi en grandis eller fler i ovnen til mannfolka der nede. Grisevitser kan jo vi dra også, til tross for høye vinglass. Slike vitser høres bedre ut (= ikke så vulgære) når det er bare oss jenter!

Skrevet

Det er jo ikke våpenet som er farlig - det er den som holder i det....så kanskje hun ikke stoler på gubben sin? hehe

Der er du inne på noe. Jeg ble forundret over den bombastiske holdningen, og er nysgjerrig på hva som ligger bak.

Skrevet

Jeg nekter å skru opp en sånn magnetskinne til kniver - de vil jeg ikke se...:)

Kniver er ikke så dekorative, og de syns jeg virker mer truende enn gamle rustne flintpistoler.

Hvis damen i huset ble sint nok eller redd nok til å ta i bruk et våpen, hva ville hun gripe til? Jeg ville tro forskjærkniven.

Skrevet

Vi finnes - jeg er også en sånn! *hopper opp og vil bli sett*

Kan vi møtes på halvveien og klare oss med 5?

:-)

Skrevet

Kniver er ikke så dekorative, og de syns jeg virker mer truende enn gamle rustne flintpistoler.

Hvis damen i huset ble sint nok eller redd nok til å ta i bruk et våpen, hva ville hun gripe til? Jeg ville tro forskjærkniven.

...eller telefonen - hun sladrer til mamma...:)

Skrevet

Ja, og så kan mannfolka rølpe rundt der nede blant våpen og ølbrikker og teppegulv og grisevitser, så kan vi kvinns kose oss med høye vinglass oppe på parketten! hehe... Når vi har noe god, lett og frisk mat klar på kjøkkenet, så slenger vi en grandis eller fler i ovnen til mannfolka der nede. Grisevitser kan jo vi dra også, til tross for høye vinglass. Slike vitser høres bedre ut (= ikke så vulgære) når det er bare oss jenter!

Selvsagt- der oppe sitter vi og blar i ELLE interiør og drømmer oss bort - mens man hører det fises blant skaistoler og korkbrikker fra kjellern.

Fanken - nå ønsker jeg meg kjeller! :)

Skrevet

...eller telefonen - hun sladrer til mamma...:)

IIIIK

Skrevet

Er det snakk om peisstua (og ikke dagligstua), og det ellers passe godt inn med annet møblement og pyntegjenstander - så opplever jeg denne fruen som lite tollerant.

Maktsyk og litt gal er kanskje å ta noe i, men lite tollerant - så absolutt:-)

Én l i "tolerant".

Skrevet

Én l i "tolerant".

Det har du jammen rett i.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...