Gå til innhold

What happens next?

Anbefalte innlegg

Gjest Rent hypotetisk
Skrevet

Du og kjæresten din er på fest, det kommer en/ei full mann/dame som veit du er opptatt, henger seg på partneren din og kleier ham/henne i skrittet.

Hva gjør du så?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, så sant "gubben" ikke hadde vist særlig nytelse for overfallet ville jeg mest sannsynlig fått latterkrampe;-)

Gjest hadde ledd
Skrevet

Nå vet jeg ikke hva kleier er, men jeg hadde nok ledd eller himlet med øynene, avhengig av humøret jeg var i. Antageligvis hadde jeg ledd, og synes damen var patetisk.

Tragisk med voksne mennesker som drikker seg så fulle.

Skrevet

Hadde sett på med hevede øyenbryn og ventet på at min kjære skulle flytte henne unna.

Skrevet

Jeg hadde nok himlet med øynene, og ventet på en eller annen reksjon fra kjæresten min.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Tror ikke jeg hadde gjort så mye. Ventet på at kjæresten min skulle skjelle henne ut kanskje? ;p

Skrevet

Lar kjæresten selv ordne opp - så fremt hun ikke allerede har forsøkt uten nytte, og derfor ber om hjelp.

Skrevet

Jeg hadde sannsynligvis flirt og undret på hva hun tenkte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...