Gå til innhold

Hvordan forklarer du dette, Mette??

Anbefalte innlegg

Gjest Forvirret

Hei, Mette!

For ca.1 1\2 mnd. siden testet jeg positivt på hcg hos legen (urinprøve), 3 dager senere tok jeg ny urinprøve på sykehuset pga. at mensen kom, denne prøven var negativ. Tok også en blodprøve samtidig (hcg) og denne viste under "5", og fikk da beskjed at det ikke hadde vært noen graviditet,- legen som undersøkte meg på sykehuset fant heller ikke noen spor\tegn til at det hadde vært noen graviditet( brukte innv. ul.)

Føler meg forvirret!!

Takknemlig for svar ;-))

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22701-hvordan-forklarer-du-dette-mette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Forvirret

Du har vært meget tidlig gravid og har abortert! vil jeg tro

Ja, dere legefolk kan virkelig gjøre en stakkar forvirret og få følelser i sving...... Jeg hadde igrunnen roet meg med at jeg ikke hadde vært gravid, for det var det jeg fikk beskjed om på sykehuset!...men nå vet jeg ikke....

Kanskje det var dumt å skrive innlegget her?.....

Hvorfor kan ikke legefolk være enige seg imellom???

Takk for svar, alikevel

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...