Gå til innhold

Den beste vaskekrem e.l. for kviser ?

Anbefalte innlegg

Gjest uten signatur
Skrevet

Noen som kan anbefale en såpe/krem/lotion som virkelig er bra. Det gjelder sønnen min da, som er 17. Han er virkelig ille nå.

Gjerne andre tips også. Det er jo en pubertetsgreie for han, men går jo an å holde det penest mulig mens det pågår.

Takk for svar

Videoannonse
Annonse
Gjest reseptbelagt
Skrevet

Selv om det er en pubertetsgreie, kan det ta tid, og lage arr som alltid vil være der.

I dag kan de fleste enkelt kvitte seg med kviseproblem av denne typen. Bestill en time hos legen. Alt som fungerer godt, er på resept. Det aller meste av dette er veldig mye billigere enn det man kjøper uten resept.

Han kan bruke dalacin, skinoren eller tetracykliner.

For store problemer, kan man få roaccutan, men det er etter at han har prøvd et enkelt reseptbelagt middel, som for de aller fleste fungerer utmerket.

Dumt å plages med kviser i de viktige årene.

lapis lazuli
Skrevet

Jeg har gode erfaringer med "Blueberry facial wash" fra oriflame. Har hatt hormonkviser i mange år, etter at noen tipset meg om dette produktet, har jeg vært ganske bra. Og nei, jeg er ikke selger for oriflame :-)

Gjest apotek - ikke parfymeri
Skrevet

Om problemet ikke er så stort: Basiron (reseptfritt på apotek).

Om problemet er større: Ta kontakt med lege.

Vanlige vask/rens-produkter inneholder ingen virkestoffer.

Husk at det er gammel overtro at kviser skyldes dårlig kosthold eller urenslighet. (Dette vet du sikkert fra før, men bedre å opplyse en gang for mye enn en for lite.)

Jeg fikk kviser i voksen alder, for meg holder det med basiron på det utsatte området 2-3 netter pr. uke. Slutter jeg kommer kvisene igjen i løpet av ca. 2 uker, så lang tid tar det også før preparatet virker.

Skrevet

Hugo Boss' nye serie, facescrub etc. Dyr, men best.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...