Gjest uten signatur Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Noen som kan anbefale en såpe/krem/lotion som virkelig er bra. Det gjelder sønnen min da, som er 17. Han er virkelig ille nå. Gjerne andre tips også. Det er jo en pubertetsgreie for han, men går jo an å holde det penest mulig mens det pågår. Takk for svar 0 Siter
Gjest reseptbelagt Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Selv om det er en pubertetsgreie, kan det ta tid, og lage arr som alltid vil være der. I dag kan de fleste enkelt kvitte seg med kviseproblem av denne typen. Bestill en time hos legen. Alt som fungerer godt, er på resept. Det aller meste av dette er veldig mye billigere enn det man kjøper uten resept. Han kan bruke dalacin, skinoren eller tetracykliner. For store problemer, kan man få roaccutan, men det er etter at han har prøvd et enkelt reseptbelagt middel, som for de aller fleste fungerer utmerket. Dumt å plages med kviser i de viktige årene. 0 Siter
lapis lazuli Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Jeg har gode erfaringer med "Blueberry facial wash" fra oriflame. Har hatt hormonkviser i mange år, etter at noen tipset meg om dette produktet, har jeg vært ganske bra. Og nei, jeg er ikke selger for oriflame :-) 0 Siter
Gjest apotek - ikke parfymeri Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Om problemet ikke er så stort: Basiron (reseptfritt på apotek). Om problemet er større: Ta kontakt med lege. Vanlige vask/rens-produkter inneholder ingen virkestoffer. Husk at det er gammel overtro at kviser skyldes dårlig kosthold eller urenslighet. (Dette vet du sikkert fra før, men bedre å opplyse en gang for mye enn en for lite.) Jeg fikk kviser i voksen alder, for meg holder det med basiron på det utsatte området 2-3 netter pr. uke. Slutter jeg kommer kvisene igjen i løpet av ca. 2 uker, så lang tid tar det også før preparatet virker. 0 Siter
DOKTOR-GREG Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Hugo Boss' nye serie, facescrub etc. Dyr, men best. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.