Mistera Skrevet 20. april 2006 Forfatter Skrevet 20. april 2006 Herregud for et brusehode du er. Sansynligvis har du glemt å si opp lisensen, derfor får du krav. ? Har du ikke lest innlegget da? Som jeg har skrevet, opp til et x-antall ganger... Jeg sa opp med det samme tven ble lynskada! Kansje du burde lære deg å lese andres innlegg? "ikke rart det da" var det ikke det du het? 0 Siter
Gjest Sint og frustrert!! Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Jeg kjenner meg igjen i din situasjon!! Da vi bestemte oss for ikke å ha teve lengre fordi det faktisk ble for dyrt med lisens, skrev vi både brev og ringte, likevel nektet de å godta det. Og selv om foreldrene til samboeren min på dette tidspunktet ringte å ga beskjed om at vi hadde flyttet hjem var de veldig skeptiske i NRK og sa at vi måtte betale lisens selv om vi hadde flyttet hjem igjen uten TV. De er sjuke i hodet hele gjengen i lisensavdelingen for NRK. Til slutt klarte vi faktisk å få saken gjennom, men det var en lang og krevende prosess. NRK er noen jævla gjerrigknarker, og jeg har aldri sett på den kanalen engang!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.