Gå til innhold

spes.ped i Oslo

Gjest snart oslostudent

Anbefalte innlegg

Gjest snart oslostudent
Skrevet

Noen her som tilfeldigvis har studert spesialpedagogikk i Oslo? hvordan var studiet, og hva jobber dere med nå/ønsker å jobbe med etterpå?

synes nemlig jeg har sett en spesped signatur her inne :)

Jeg har forsåvidt sjekket ut universitetets hjemmesider, men synes alltid det er så dårlige fagbeskrivelser...

Videoannonse
Annonse
Gjest lille rosinen
Skrevet

Spesialpedagogikk er et veldig omfattende studie, men i hovedsak så blir du utdannet til å jobbe med mennesker som havner utenfor det normale i følge dagens samfunn. Det kan være psykisk utviklingshemmede, hørselshemmede, elever i skolen med lese- og skrivevansker, ADHD, som sliter sosialt osv. De som havner utenfor...

Jeg mener det er stort behov for GODE spesialpedagoger i Norge. Man må ha evne til refleksjon og hvis man skal gjøre en god jobb så må man også ha gode verdier i bunn- som i alle andre yrker der man jobber tett med mennesker på den måten.

Som utdannet spesialpedagog kan du få jobb i skolen, i PPT, på institusjoner osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...