Gå til innhold

Hvor ofte skifter du truse?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest nattalita
Skrevet

En ny hver morgen selvsagt, og en ny etter jobb på ettermiddagen. Natten har jeg ingen på.

Gjest når jeg er ren
Skrevet

Tar på meg rent undertøy når jeg har dusjet (kan bruke en bh en dag til hvis jeg ikke har vært varm og klam).

Noen dager vil det si flere ganger (pga varme, eller trening, eller jeg skal pynte meg), andre dager en gang om dagen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Finnes det folk som ikke skifter truse hver morgen, etter trening og generelt etter dusjing?

Huff. Svarene i denne tråden skal jeg holde meg unna. Jeg ser for meg at jeg kommer til å bli uvel.

fuji1365380447
Skrevet

Somregel hver morgen, men også på ettermiddagen dersom jeg har trent og svettet.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Selvfølgelig hver morgen.

I tillegg skifter jeg truse en gang til de dagene jeg har trent, og dusjet.

Gjest truseløs
Skrevet

Finnes det folk som ikke skifter truse hver morgen, etter trening og generelt etter dusjing?

Huff. Svarene i denne tråden skal jeg holde meg unna. Jeg ser for meg at jeg kommer til å bli uvel.

SDD, kansje du burde skifte nick til "fjolla"?

Klart man skifter truse etter trening, dusjing og vask, men mannfolk som nesten skriker Iiiik når de hører om en person som hopper over en dags skift....vel, det sier sitt om det "mannfolket"! ;)

Skrevet

Jul og 17. mai.

Så det er derfor de flagger:-D

Gjest linnelinn
Skrevet

skifter truse nesten hver gang jeg har vært på do. særlig om jeg bruker string. Pluss om morgenen, eller natten før jeg legger meg.Og etter dusjing.

Syns bare det er så ekkelt å dra på meg trusa igjen etter å ha dratt den ned når jeg sitter på do. Så jeg skifter...

sykt?!

Gjest truseløs
Skrevet

skifter truse nesten hver gang jeg har vært på do. særlig om jeg bruker string. Pluss om morgenen, eller natten før jeg legger meg.Og etter dusjing.

Syns bare det er så ekkelt å dra på meg trusa igjen etter å ha dratt den ned når jeg sitter på do. Så jeg skifter...

sykt?!

litt småsykt ja, du burde vurdere å gå uten truse! ;)

Ørkenvandreren
Skrevet

Når det høres ut som en borrelås som dras av, da er det på tide å skifte truse.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

litt småsykt ja, du burde vurdere å gå uten truse! ;)

Eller å skifte ut stringtrusa med en større truse?

Skrevet

sykt?!

Sykt ja!!...

Det er jo bare å drite før man dusjer!

De fleste driter jo bare en gang om dagen, hvis ikke har man jo en drøss med hemmoroider.

Pisset gjør da vel ingenting, man spiser mat med flere bakterier enn hvis man får i seg litt urinrester.

Gjest sandex
Skrevet

hehe :) De som ikke skifter hver dag - tør nok ikke å svare :)

Gjest sandex
Skrevet

sykt?!

DET var jo litt overdrevent.. Hva om du er dårlig i magen :) Må du skifte truse 20 ganger på en dag da? :) hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...