Gå til innhold

Hvor ofte skifter du truse?

Anbefalte innlegg

Gjest linnelinn
Skrevet

Sykt ja!!...

Det er jo bare å drite før man dusjer!

De fleste driter jo bare en gang om dagen, hvis ikke har man jo en drøss med hemmoroider.

Pisset gjør da vel ingenting, man spiser mat med flere bakterier enn hvis man får i seg litt urinrester.

har ikke noe med om jeg bæsjer eller ikke, det er bare det at jeg sitter på do og ser ned i trusa og hæler bare ikke. En har jo alltid litt utflod og slik.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke noe med om jeg bæsjer eller ikke, det er bare det at jeg sitter på do og ser ned i trusa og hæler bare ikke. En har jo alltid litt utflod og slik.

Hva med å bruke truseinnlegg og bytte det ofte istedet?

Gjest truseløs
Skrevet

Det er noe som heter truseinnlegg!

Gjest linnelinn
Skrevet

Det er noe som heter truseinnlegg!

truseinnlegg gir vel større fare for sopp, og det blir vel ganske svett også? kan hende jeg husker feil, kan jo prøve det litt mer. Men syns det fungerer ganske greit å skifte truser jeg, føles bra.

Gjest truseløs
Skrevet

truseinnlegg gir vel større fare for sopp, og det blir vel ganske svett også? kan hende jeg husker feil, kan jo prøve det litt mer. Men syns det fungerer ganske greit å skifte truser jeg, føles bra.

Hvor mange truser har du egentlig?

Og du er ganske ung tenker jeg?

Gjest linnelinn
Skrevet

Hvor mange truser har du egentlig?

Og du er ganske ung tenker jeg?

har da vel ikke telt trusene mine... men har både truser og vaskemaskin:)

Skrevet

Hver morgen finner jeg en ny truse i skuffen. Sover truseløs gjør jeg også :-O

Gjest truseløs
Skrevet

har da vel ikke telt trusene mine... men har både truser og vaskemaskin:)

Håper du vasker alle disse trusene dine selv da, så mamma slipper å ta truselasset!

Skrevet

Når det høres ut som en borrelås som dras av, da er det på tide å skifte truse.

yuk:-/

Gjest linnelinn
Skrevet

Håper du vasker alle disse trusene dine selv da, så mamma slipper å ta truselasset!

Moren min døde da jeg var 17 år og jeg lærte dessuten vaske klærne mine et par år år før det...

Gjest M.Angelica
Skrevet

skifter truse nesten hver gang jeg har vært på do. særlig om jeg bruker string. Pluss om morgenen, eller natten før jeg legger meg.Og etter dusjing.

Syns bare det er så ekkelt å dra på meg trusa igjen etter å ha dratt den ned når jeg sitter på do. Så jeg skifter...

sykt?!

Hva gjør du når du går på do hos andre?

Gjest linnelinn
Skrevet

Hva gjør du når du går på do hos andre?

merk at jeg skrev "nesten" :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

merk at jeg skrev "nesten" :)

He he.. Jeg har aldri hørt om noe sånt før. Du får prøve truseinnlegg. Jeg bruker det, er ikke plaget med sopp =)

Skrevet

Jeg skifter som de fleste andre hver morgen og etter trening/dusj.

Men jeg gidder ikke skifte en ekstra gang om ettermiddagen om jeg ikke har gjort noe særlig den dagen, som jeg ser flere andre gjør. Hva er vitsen med det?

Skrevet

Normalt hver morgen,, en sjelden gang en gang til om dagen. Antar jeg skiftet sjeldnere da jeg var ung hybelboer med lang veg hjem til mamma og var uten vaskemaskinmuligheter!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...